۰
plusresetminus
شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۳

توصیه Adobe: نرم‌افزار QuickTime را حذف نکنید

ایتنا - Adobe هشدار داد اگر این نرم‌افزار آسیب‌پذیر حذف شود مشکلاتی برای کاربران خدمات ابری Creative Cloud به وجود می‌آید.
توصیه Adobe: نرم‌افزار QuickTime را حذف نکنید


در حالی که توصیه شرکت‌های امنیتی این است که کاربران ویندوزی هر چه سریع‌تر نرم‌افزار QuickTime را هرچه سریع‌تر از روی این سیستم عامل پاک کنند، شرکت Adobe هم‌اکنون هشدار داده است که اگر این نرم‌افزار آسیب‌پذیر حذف شود مشکلاتی برای کاربران خدمات ابری Creative Cloud به وجود می‌آید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، کارشناسان امنیتی در پی بررسی‌های اخیر خود متوجه شدند نرم‌افزار QuickTime اپل حاوی حفره‌های نرم‌افزاری فراوانی است که کاربران ویندوزی را با خطرات جدی مواجه می‌کند و اگر از روی رایانه‌های شخصی پاک نشود، مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورد.

شرکت Adobe در این زمینه بیانیه‌ای منتشر کرد و توضیح داد: «متاسفانه برخی کدهای وابسته در نرم‌افزار QuickTime که روی سیستم عامل ویندوز نصب شده است وجود دارد و بیشتر این کدها به سیستم Apple ProRes مربوط می‌شود.»

 

در ادامه این بیانیه گفت شد: «ما به خوبی می‌دانیم که این فرمت در بسیاری از فضاهای کاری معمول است و مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما سخت در تلاشیم تا این مشکل را از بین ببریم. ولی هیچ پیش‌بینی نمی‌کنیم که با پاک شدن نرم‌افزار مذکور چگونه می‌توانیم به کاربران خدمات ابری خود کمک کنیم.»

فرمت‌های QuickTime در دیگر زمینه‌ها هم می‌تواند مشکلاتی را برجا بگذارد. حذف نرم افزار QuickTime از روی سیستم عامل ویندوز مشکلات دیگری را هم رقم می‌زند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ورودی و خروجی نرم‌افزار Adobe Animation، خروجی نرم‌افزار DNxHD/HR و ... اشاره کرد.
 
کد مطلب: 42418
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام