۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۷

فقط ده درصد شرکت‌ها در مقابل حملات DDoS امنیت دارند

ایتنا - استفاده از ابزارهای قدیمی برای کاهش حملات جدید، هر چند ممکن است هزینه‌های آی.سی.پی‌ها را کاهش دهد، اما این‌ روش بصورت مستقیم کاربران را در ریسک بالایی قرار می‌دهد.
فقط ده درصد شرکت‌ها در مقابل حملات DDoS  امنیت دارند


طبق گزارش جدید (شرکت امنیت شبکه کورِرو)، کاربران شرکت‌های فناوری تحمل حفاظت ضعیف در برابر حمله Ddos را ندارند و ۸۵ درصد آنها می‌خواهند سریعا تغییراتی را مشاهده کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر، مسائل نگران‌کننده به ویژه در خصوص حملات دی.دی.او.اس به سرعت درحال رشد است، و با حملات تروجان‌ها و دیگر آسیب‌های موجود، که مدام هم در حال گسترش است، بنظر می‌رسد کاربران بطور فزاینده‌ای دچار کابوس شده‌اند.

مطابق این گزارش شرکت کورِرو نوعی خدمات حفاظت از حملات DDos را ارائه می‌دهد که اغلب با احتمال پیشامد چنین تهدیداتی، به شما هشدارهای لازم را  می‌دهد. این در حالی است که خدمات دهندگان اینترنت د این میان قابل اعتماد نیستند.
یک نظرسنجی میان ۱۰۰ آی.سی.پی و ۱۷۵ مشتری سرمایه‌گذار نشان داد که برخی از آی.سی.پی‌ها زمانی که حرف از دی.دی.او.اس می‌شود، به هیچوجه قابل اعتماد نیستند.

قابل توجه است که ۴۶ درصد هنوز هم از روش‌های قدیمی، گران و کند برای پاکیزه و قرنطینه سازی استفاده می‌کنند که معمولا بیش از یک ساعت طول می‌کشد تا از تشخیص به سمت کاهش مخاطره روانه شوند.


گزینه پیشنهادی کورِرو، در مقام تشبیه، مانند سیاهچاله‌ای است که منجر به ایجاد ترافیک در برابر مقصد مورد نظر هکرها، و نتیجتا از کار انداختن انهاست.

دیو لارسون، مدیر ارشد عملیات کورِرو اذعان کرد: «استفاده از ابزارهای قدیمی برای کاهش حملات جدید، هر چند ممکن است هزینه‌های آی.سی.پی‌ها را کاهش دهد، اما این‌ روش بصورت مستقیم کاربران را در ریسک بالایی قرار می‌دهد.»

لارسون نگران آن است که آی.سی.پی‌ها آن‌طور که باید هزینه کافی را برای پیشگیری از حملات دی.دی.او.اس خرج نمی‌کنند.
او اعلام کرده: «ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت یک ترفند را از دست دادند، یعنی بجای ایجاد اطمینان بیشتر برای کاربران، از این فرصت استفاده نکردند و فقط با اتکای به روش‌های سنتی، موجب کاهش اطمینان مشتریان خود می‌شوند.»
 
کد مطلب: 42417
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام