۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲
در مجمع همراه اول اعلام شد

جزئیات پشت پرده توقف طرح مکالمه نامحدود موبایل

ایتنا- صدوقی: با اجرای طرح مکالمه نامحدود در سال ۹۴، درآمد پیش‌بینی شده همراه اول ۲ درصد کاهش یافت، اما به جذب مشترک بیشتر انجام شد.
جزئیات پشت پرده توقف طرح مکالمه نامحدود موبایل


مدیرعامل همراه اول با اعلام جزئیاتی از طرح مکالمه نامحدود موبایل، پشت‌پرده‌هایی که باعث توقف این طرح شد را اعلام کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، وحید صدوقی با اعلام جزئیاتی از طرح مکالمه نامحدود اپراتورها دلایلی که منجر به توقف این طرح شد را بیان کرد.

مدیرعامل همراه اول اظهار داشت: اپراتور رقیب ابتدا طرحی را اعلام کرد که مشترک با یک‌هزار تومان شارژ بتواند ۱۰۰ برابر مکالمه کند که در عرض چند هفته اجرای این طرح، ۱۰۰ هزار مشترک VLR (مشترک فعال در لحظه) کم شد.

وی ادامه داد: در پاسخ به این طرح، همراه اول نیز طرح مکالمه نامحدود را اعلام کرد که طی مدت کوتاهی ۲ میلیون مشترک فعال به VLR همراه اول اضافه شد.

صدوقی گفت: شرایط مشترکان میلیونی همراه اول و مشترکان ۲۷ میلیونی تلفن ثابت مخابرات، وضعیت موفقی را در این طرح برای همراه اول رقم زد که در مقابل، اپراتور رقیب برای جبران، چندین‌بار طرح خود را به ماهانه، هفتگی و حداقل ۵ هزار تومان تغییر داد.

مدیرعامل همراه اول گفت: اما درنهایت، جواب محکم و اقدام هوشمندانه اپراتور اول در این طرح بازی را به نفع همراه اول تغییر داد که چندی بعد با شکایت اپراتورهای دیگر، سازمان تنظیم مقررات دستور داد که طرح را متوقف کنیم.
کد مطلب: 42415
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام