۰
plusresetminus
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۹
وزیر ارتباطات مطرح کرد؛

امکان حذف دلخواه پیامک‌های ارزش افزوده

پیامک تراکنشی قطع نمی‌شود
ایتنا- در مورد پیامک‌های ارزش افزوده با توجه به دسته‌بندی صورت گرفته، این امکان برای مشترک دیده شده که بتواند پیامک ارزش افزوده را به دلخواه حذف و یا لغو کند.
امکان حذف دلخواه پیامک‌های ارزش افزوده


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیامک‌های ارسالی بانک‌ها در خصوص اطلاعات حساب بانکی و اطلاع از تراکنش بانکی مشترکان موبایل، مشمول طرح قطع پیامک‌های تبلیغاتی نشده و قطع نمی‌شود.


به گزارش ایتنا از مهر، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، در مورد روش جدید قطع پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده برای مشترکان موبایل توضیح داد.

وی گفت: فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی خدمات پیامکی تمامی اپراتورهای موبایل از این پس از طریق سامانه ۸۰۰ و یا شماره‌گیری *۸۰۰# ممکن شده است و براساس آن اپراتورهای تلفن همراه موظف شدند در صورت درخواست کاربر، ارسال تمامی پیامک‌های تبلیغاتی برای وی، قطع شود.

واعظی ادامه داد: اما در مورد پیامک‌های ارزش افزوده با توجه به دسته‌بندی صورت گرفته، این امکان برای مشترک دیده شده که بتواند پیامک ارزش افزوده را به دلخواه حذف و یا لغو کند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: پیامک ارزش افزوده به پیامک‌هایی گفته می‌شود که به ازای دریافت هر پیامک، از مشترک، هزینه کسر شود. برای مثال این پیامک‌ها شامل پیامک‌های بازی و سرگرمی، مسابقه و ارسال اطلاعات و اخبار می‌شود. برای پیامک‌های ارزش افزوده گزینه‌ای در این سرویس در اختیار مشترک قرار داده می‌شود که چه سرویس‌هایی را فعال دارد و تصمیم بگیرد که آیا پیامک آن را خذف کند و یا خیر.

واعظی تاکید کرد: پیامک‌های ارسالی بانک‌ها در خصوص اطلاعات حساب بانکی و اطلاع از تراکنش بانکی مشترکان، مشمول این طرح نشده و قطع نمی‌شود.
کد مطلب: 42412
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام