کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آيفون‌هاي شيشه‌اي، نسل جديد گوشي‌هاي iPhone

خبرگزاری ايرنا , 31 فروردين 1395 ساعت 11:05

ایتنا- اپل میزان تولید گوشی‌های iPhone ۶ و 6S را به يك سوم كاهش داده است تا موجب كاهش تقاضا براي گوشي جديد iPhone 7 نشود.




شركت اپل قصد دارد از سال ۲۰۱۷ ميلادي، نسل‌هاي بعدي گوشي‌هاي خود را نه از جنس آلومينيوم، بلكه از شيشه و با استفاده از نمايشگرهاي OLED توليد كند.


به گزارش ایتنا از ايرنا، ماه گذشته خبرهايي از مذاكرات اپل با دو شركت سامسونگ و ال.جي در رابطه با افزايش توليد نمايشگرهاي OLEDمنتشر شد. اين شركت‌ها در فهرست تامين كنندگان اپل قرار دارند.

نمايشگرهاي OLED در مقايسه با LCED شفافتر هستند، مصرف كمتري دارند و انعطاف‌پذيري آن‌ها بيشتر است؛ استفاده از اين نمايشگرها، احتمال خميده بودن نمايشگر نسل جديد iPhone را افزايش داده است.

نسل جديد iPhone كه انتظار مي‌رود در ماه سپتامبر سال جاري ميلادي عرضه شود، نقطه عطفي در تاريخ شركت اپل خواهد بود. اين شركت با وجود فروش ۱۳ميليوني مدل‌هاي iPhone ۶ و 6S در طول سه روز ابتداي عرضه آنها، ميزان توليد اين مدل‌ها را به يك سوم كاهش داده است تا موجب كاهش تقاضا براي گوشي جديد iPhone 7 نشود.

همچنين انتظار مي‌رود به همراه iPhone ۷ مدل ديگري موسوم به iPhone Pro عرضه شود كه به يك رابط اتصال مغناطيسي و دوربين عكاسي با دو لنز مجهز است. اين سيستم عكاسي شامل يك لنز وايد براي عكاسي از مناظر و فضاهاي وسيع و يك لنز تله فوتو براي عكاسي از فواصل زياد است. براي عكاسي از فضاهاي وسيع، اين سيستم قادر است چندين عكس را با هم ادغام كرده و يك تصوير واحد از آنها بسازد.

گفته مي‌شود اپل براي توليد گوشي‌هاي نازكتر، قصد دارد رابط ورودي هدفون را از گوشي حذف كرده و به جاي آن از فناوري بيسيم براي اتصال به هدست استفاده كند.


کد مطلب: 42403

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42403/آيفون-هاي-شيشه-اي-نسل-جديد-گوشي-هاي-iphone

ايتنا
  https://www.itna.ir