کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هواوی به دنبال پیشی گرفتن از اپل و سامسونگ

1 ارديبهشت 1395 ساعت 11:30

ایتنا- شرکت چینی هواوی پس از مشاهده تسخیر بازار محلی خود توسط شرکت‌های غیر چینی اپل و سامسونگ دست به برنامه‌ریزی ویژه‌ای زده است که موجب می‌شود تا این کمپانی بتواند در بازه زمانی 5 ساله از این شرکت‌ها پیشی بگیرد.




شرکت چینی هواوی پس از مشاهده تسخیر بازار محلی خود توسط شرکت‌های غیر چینی اپل و سامسونگ دست به برنامه‌ریزی ویژه‌ای زده است که موجب می‌شود تا این کمپانی بتواند در بازه زمانی ۵ ساله از این شرکت‌ها پیشی بگیرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، هواوی یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید تلفن همراه هوشمند در جهان محسوب می‌شود با این‌ حال همچنان برای رسیدن به رتبه‌های اول و دوم برترین تولیدکنندگان این ابزارها با رقیبان سرسختی مانند سامسونگ و اپل روبرو است.

قدرت این دو شرکت به‌اندازه‌ای بالا است که حتی در بازار کشور چین که هواوی متعلق به این شرکت است نیز بااقتدار به‌پیش می‌روند.

حال مدیر ارشد اجرایی این شرکت که ریچارد یو نام دارد اعلام کرده است که مسئولان این شرکت قصد دارند تا از اپل و سامسونگ پیشی بگیرند.


برنامه‌ریزی این شرکت به این نحو است که در طول دو یا سه سال آینده از شرکت آمریکایی اپل و در بازه زمانی ۵ ساله از سامسونگ پیشی خواهد گرفت (حداقل مدیران این شرکت به این امر امیدوار هستند.)

در طول سال ۲۰۱۶ میلادی پیش‌بینی انجام شده از فروش این شرکت برابر با ۱۴۰ میلیون دستگاه است که از این میان میزان ۴۴ درصد تولید به همراه‌های میان رده و بالا رده اختصاص خواهد داشت.

بر اساس گفته یو، تاکید این شرکت بر روی همراه‌های نیرومندتر بیشتر خواهد شد و یکی از مولفه‌های دستیابی به هدف یاد شده را می‌توان همین مورد به‌حساب آورد.
 


کد مطلب: 42388

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42388/هواوی-دنبال-پیشی-گرفتن-اپل-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir