کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه آوت لوک برای ساعت‌های اندرویدی

31 فروردين 1395 ساعت 13:42

ایتنا- به‌تازگی نسخه‌ای از سیستم کنترل پست الکترونیکی آوت لوک برای ساعت‌های اندرویدی عرضه شده است که مسلما کاربران بسیاری را به خود جذب خواهد کرد.




به‌تازگی نسخه‌ای از سیستم کنترل پست الکترونیکی آوت لوک برای ساعت‌های اندرویدی عرضه شده است که مسلما کاربران بسیاری را به خود جذب خواهد کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget ، شاید بتوان یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های خدمات پست الکترونیک در جهان را سیستم آوت لوک به‌حساب آورد و به همین دلیل نیز کاربران انتظار دارند که این سیستم تقریبا بر روی تمام پلتفرم‌ها قابل دستیابی باشد.

به‌تازگی نسخه‌ای ویژه از این سیستم عرضه شده است که موجب می‌شود تا بتوان از آوت لوک بر روی ساعت‌های هوشمند اندرویدی بهره گرفت.

 

این سیستم تحت نرم‌افزار ایمیل در این ساعت‌ها اجرا می‌شود و به‌صورت بدیهی خدماتی مانند ارائه آنی نوتیفیکیشن‌های مربوط به پست الکترونیکی فرد در آن گنجانده شده است.

از دیگر مزایای نسخه ساعت‌های هوشمند آوت لوک نیز می‌توان به امکان پاسخ سریع به نوتیفیکیشن‌ها از روی صفحه ساعت اشاره کرد که مسلما کاربری این سیستم را به‌مراتب آسان‌تر می‌سازد.

شایان‌ذکر است که در ماه اوت سال گذشته میلادی این نرم‌افزار برای ساعت هوشمند شرکت اپل نیز عرضه شده بود و به‌این‌ترتیب می‌توان گفت که بیشتر ساعت‌های هوشمند جهات تحت پوشش این سیستم قرار گرفته‌اند.
 


کد مطلب: 42385

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42385/عرضه-آوت-لوک-ساعت-های-اندرویدی

ايتنا
  https://www.itna.ir