کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

GoPro پلتفرم جدیدی برای واقعیت مجازی عرضه کرد

4 ارديبهشت 1395 ساعت 15:09

ایتنا - از جمله ویژگی‌های دوربین گو‌پرو می‌توان به شش دوربین مستقل و متصل به‌هم اشاره کرده که با هم سینک شده‌اند.




ساختن پلتفرمی مرکب از نرم‌افزار و سخت‌افزارهای لازم در زمینه واقعیت مجازی از داغ‌ترین موضوعات دنیای فناوری است، و از سوی دیگر، رقابت برای گرفتن سهم مناسب بازار و حضور پررنگ در آن نیز هم اکنون بشدت در میان شرکت‌های مطرح و مدعی این حوزه در جریان است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، حالا GoPro اخیرا از جدیدترین برنامه‌های خود پرده‌برداری کرده که در آنها، عمدتا حمایت از فیلمسازان و طرفداران واقعیت مجازی مورد نظر بوده‌اند.
مطابق این گزارش، این شرکت در رویداد NAB(انجمن ملی پخش) در لاس وگاس آمریکا، از یک دوربین و همچنین یک پلتفرم جدید واقعیت مجازی برای اشتراک‌گذاری جامع فیلم‌ها و ویدئوها پرده‌برداری خواهد نمود.

از جمله ویژگی‌های دوربین گو‌پرو می‌توان به شش دوربین مستقل و متصل به‌هم اشاره کرده که با هم سینک شده‌اند و این شرکت آن را "رشته کروی" می‌خواند، هر چند این ابزار در ظاهر بیشتر به یک "مربعِ گردان" شبیه است.


این دیوایس از شش دوربین Hero4 با بدنه آلومینیومی بسیار سبک‌وزن ساخته شده است، و امکان عکسبرداری سریع صحنه‌های مهیج و اکشن را به کاربر می‌دهد. این دوربین که با قیمت  ۴۹۹۹ دلار ارائه خواهد شد، توانایی ضبط ویدیو‌هایی با کیفیت 8k را به کاربران خواهد داد.

این شرکت همچنین سایت  GoPro VR را معرفی کرد که کاربران امکان دانلود رایگان نرم‌افزار ویژه برای پلتفرم‌های اندروید و iOS از آن را دارند، ضمن آنکه کاربران می‌توانند ویدئوهای خود را از سرتاسر جهان در آن به اشتراک بگذارند.
 


کد مطلب: 42376

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42376/gopro-پلتفرم-جدیدی-واقعیت-مجازی-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir