۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۷

پشتیبانی اندروید ویر از اوت‌لوک مایکروسافت

ایتنا- مایکروسافت در تازه‌ترین به روزرسانی برای نسخه اندرویدی برنامه ایمیل اوت‌لوک خود پشتیبانی از دستگاه‌های مجهز به اندروید ویر را به آن افزود.
پشتیبانی اندروید ویر از اوت‌لوک مایکروسافت


روزرسانی جدید مایکروسافت به مالکان ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید ویر امکان می‌دهد تا ایمیل‌های اوت‌لوک را از همین طریق مشاهده کرده و به آنها پاسخ دهند و برای انجام چنین اموری به گوشی یا تبلت خود نیازی نداشته باشند.


به گزارش ایتنا از فارس، کاربران این خدمات نه تنها می‌توانند با استفاده از پیام‌ها و template های از قبل مشخص شده به دیگران پاسخ دهند، بلکه می‌توانند پاسخ‌های خود را به طور شفاهی تنظیم و ارائه کنند.

فایل به روزرسانی برای دسترسی به این خدمات ۲۳.۰۹ مگابایت است و به منزله انتقال از نسخه ۲.۰.۵۷ به ۲.۲.۰ محسوب می‌شود. علاقمندان می‌توانند برنامه یاد شده را از فروشگاه گوگل پلی بارگذاری نمایند. این برنامه با نسخه Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich سیستم‌عامل اندروید و نسخه‌های بالاتر از آن سازگار است.

اگر چه سیستم‌عامل اندروید گوشی‌های همراه و تبلت‌ها را فتح کرده، اما سیستم‌عامل اندروید ویر که برای ساعت‌های هوشمند طراحی شده چندان محبوبیتی ندارد و سیستم‌عامل اپل برای ساعت‌های هوشمند موسوم به WatchOS موفق‌تر بوده و ۶۱ درصد از بازار جهانی را در اختیار دارد. Pebble OS و Tizen دیگر سیستم‌عامل‌های رقیب در این زمینه محسوب می‌شوند.
کد مطلب: 42351
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام