۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

اپل درخواست افشای اطلاعات یک کاربر خود را رد کرد

ایتنا- وکلای اپل ضمن رد درخواست وزارت دادگستری آمریکا در این زمینه، افشای اطلاعات کاربران را زمینه‌ساز به خطر افتادن شهرت و اعتبار این شرکت دانسته‌اند.
اپل درخواست افشای اطلاعات یک کاربر خود را رد کرد


اپل یک‌بار دیگر درخواست دادگاهی در آمریکا برای افشای اطلاعات آیفون یک قاچاقچی مواد مخدر را رد کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، اپل اعلام کرده که درخواست برای کمک به دولت فدرال به منظور دریافت اطلاعات اضافی از کاربران را حتی در صورتی که این درخواست‌ها برای دسترسی به اطلاعات خلافکاران باشد را هم رد می‌کند؛ زیرا این کار رویه‌ای برای نقض حریم‌شخصی و امنیت دیگر کاربران به وجود می‌آورد.

وکلای اپل ضمن رد درخواست وزارت دادگستری آمریکا در این زمینه، افشای اطلاعات کاربران را زمینه‌ساز به خطر افتادن شهرت و اعتبار این شرکت دانسته‌اند. در متن ۴۵ صفحه‌ای که توسط اپل تقدیم دادگاه شده، آمده است: دولت آمریکا نتوانسته شواهدی دال بر ضرورت یاری اپل در این پرونده ارائه کند.

اپل پیش از این بر سر افشای اطلاعات تروریست عامل حملات سن برناردینو کالیفرنیا با دولت آمریکا درگیر شده بود و مقاومت این شرکت باعث شد پلیس آمریکا برای رمزگشایی آیفون این تروریست دست به دامان هکرها شود.
کد مطلب: 42335
نام شما
آدرس ايميل شما


آیا
feedback
Netherlands
آیا میدانید که انقلاب بزرگ بعدی جهان بعد از بهار عربی چیست؟ انقلاب جوانانیست که کاملا متوجه موضوع گسترش ده ساله فناآوری نه در جهت کمک به انسان و سرگرمی بلکه در جهت هویج نشان دادن به خر معروف ضرب المثل هست.....کسی عاشق مردم جهان نیست که تجهیزات درست میشه و شبکه گسترده میشود....روزی جوانان کره زمین که میزان ناصداقتی موضوع آیتی را دریابند ....به سرورها و سایت ها حمله کرد و زنجیرهای نوینی که به برده هاش نظم نوین جهانی زده شده را باز خواهند کرد....البته این یک فانتزی هست از هر هزار جوان یکنفر ضمیر روشن دارد و عملگرا هست.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام