۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۰

ایتال‌تل آماده ارائه مشاوره به همراه اول در زمینه MVNO

ایتنا- ایتال‌تل متعهد شد تأمین تجهیزات و پیاده‌سازی شبکه مخابراتی ایران را براساس طرح‌های ارائه شده از سوی این شرکت در طول مدت ۱۸ ماه داشته باشد.
ایتال‌تل آماده ارائه مشاوره به همراه اول در زمینه MVNO


سابقه شرکت ایتالیایی همکار مخابرات در توسعه و نوسازی شبکه مخابراتی کشور مبتنی بر تجهیزات نسل نو و توسعه سرویس‌های نوظهور ارزش افزوده، نشان می‌دهد که در زمینه اپراتورهای مجازی موبایل نیز فعال است و از این رو می‌تواند مشاور آینده همراه اول نیز باشد.


هفته گذشته طی مراسمی در حاشیه ورود نخست وزیر ایتالیا به همراه هیاتی بلند پایه به کشورمان، تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت ایتال‌تل و مخابرات ایران امضا شد.

این تفاهم‌نامه به ‌منظور توسعه و نوسازی شبکه مخابراتی کشور مبتنی بر تجهیزات نسل نو و توسعه سرویس‌های نوظهور ارزش افزوده براساس آخرین فناوری روز دنیا به صورت فاینانس امضا شد.

لذا ایتال‌تل متعهد شد تأمین تجهیزات و پیاده‌سازی شبکه مخابراتی ایران را براساس طرح‌های ارائه شده از سوی این شرکت در طول مدت ۱۸ ماه داشته باشد.

پروژه‌های این تفاهم‌نامه شامل IP-NOC، IP-BB و سرویس‌های ارزش افزوده است.

ایتال‌تل طراح، توسعه‌دهنده و اجرا کننده راه‌حل شبکه‌های ارتباطی و خدمات نسل‌های جدید مبتنی بر پروتکل IP است. این شرکت درایتالیا و تعدادی از کشورهای دنیا فعالیت می‌کند.

خدمات مشاوره و مهندسی شبکه، مدیریت سرویس‌ها و راه‌حل‌هایی نظیر VoIP، همگرایی ارتباطات ثابت و سیار، ارائه راه‌حل‌های به هم پیوسته، ارائه الگوی پیاده‌سازی نسل بعدی مراکز داده و راه‌حل‌های پهنای‌باند، مجازی‌سازی شبکه و WebRTC بخشی از خدمات برجسته این شرکت در عرصه ارتباطات است.

این کمپانی علاوه بر ایتالیا در فرانسه، بلژیک، آلمان، اسپانیا، یونان، لهستان، امارات متحده عربی و آمریکای لاتین از قبیل آرژانتین، برزیل، کلمبیا، پرو و اکوادور نیز فعالیت می‌کند.

ایتال‌تل علاوه بر زمینه‌های یاد شده در حوزه اپراتور مجازی موبایل نیز فعالی می‌کند و به عنوان مشاوری در این حوزه برای کسانیکه دنبال کسب‌وکار MVNO هستند، فعالیت می‌کند.

این شرکت ایتالیایی معتقد است با توجه به سبقه فعالیت‌های مخابراتی‌اش، بهترین شریک در زمینه توسعه اپراتورهای مجازی نوع اول به حساب می‌آید. ایتال‌تل قادر است تا در این حوزه توانمندی‌ها و قدرت خود رابرای شرکت‌های قدیمی فعال در زمینه MVNO و بازیگران جدید این نوع کسب‌وکارها به نمایش بگذارد.

با توجه به اینکه بیش از یک سال از طرح مدل‌ کسب‌وکار جدید اپراتوری در کشورمان می‌گذارد و MVNO پیش کشیده شده است؛ اپراتورهای موبایل کشور ظرف نیمه دوم سال جاری موظف به اعلام همکاری حداقل با دو MVNO در زمینه فروش خدمات ارزش افزوده و استفاده بهینه از ظرفیت خالی شبکه‌شان هستند.

حال با توجه به همکاری مخابرات ایران و ایتال‌تل، شاید در آینده شاهد ارائه خدمات مشاوره‌ای این شرکت به همراه اول به عنوان اپراتور موبایل زیرمجموعه هلدینگ مخابرات باشیم.

ایتال‌تل معتقد است که براساس چشم‌انداز جهانی، نرخ رشد مرکب سالیانه حوزه MVNOها در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ حدود ۱۰ درصد خواهد بود.

منبع : تسنیم
کد مطلب: 42329
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام