۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۲

واکنش تند طرفداران ترامپ به مدیر فیس‌بوک: باید در یک شهر مرزی زندگی کنی

ایتنا- زاکربرگ در سال گذشته با برخی از رهبران جهان از جمله باراک اوباما، نخست وزیر هند و رئیس‌جمهور چین دیدار کرد و بارها در مورد موضوعاتی همچون تروریسم، واکسیناسیون و ... اظهار نظر کرد.
واکنش تند طرفداران ترامپ به مدیر فیس‌بوک: باید در یک شهر مرزی زندگی کنی


واکنش‌های اخیر مارک‌زاکربرگ مدیر‌عامل فیس‌بوک به اظهارات دونالد ترامپ نامزد تندروی انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا در مورد احداث دیوار مرزی با مکزیک باعث واکنش تند وی و هوادارانش شده است.


به گزارش ایتنا از فارس، زاکربرگ هم در جریان برگزاری کنفرانس اخیر توسعه‌دهندگان فیس‌بوک و هم در پست‌های شخصی خود در فیس‌بوک اظهارات ترامپ برای دیوارکشیدن در مرز با مکزیک برای جلوگیری از ورود مردم این کشور به آمریکا را ترسناک دانسته و گفته بود اگر دنیا به چنین سمت و سویی حرکت کند نزدیک کردن مردم در جامعه ما به یکدیگر دشوارتر خواهد شد.

کاترینا پیرسون سخنگوی ترامپ در واکنش به این اظهارات به شبکه سی.ان.بی.سی گفت: ما وقتی اظهارات آقای زاکربرگ را جدی می‌گیریم که او از همه تلاش‌هایش برای حفظ امنیت شخصی خود دست بردارد، از محله شیکش خارج شود و در یک محله متوسط در نزدیکی یک شهر مرزی زندگی کند. در این صورت من مطمئن هستم که نگرش او عوض خواهد شد.

به نظر می‌رسد درگیری‌های لفظی این دو میلیاردر در آینده هم ادامه می‌یابد، به خصوص که زاکربرگ هم قصد دارد نقش بیشتری در عرصه جهانی ایفا کند. زاکربرگ در سال گذشته با برخی از رهبران جهان از جمله باراک اوباما، نخست وزیر هند و رئیس‌جمهور چین دیدار کرد و بارها در مورد موضوعاتی همچون تروریسم، واکسیناسیون و ... اظهار نظر کرد و تلاش برای تسهیل دسترسی به اینترنت در نقاط دورافتاده جهان با هدف تبدیل مردم این مناطق به کاربران فیس‌بوک را ادامه داد.
کد مطلب: 42323
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام