۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۱

Box خدمات ابری محلی ارائه می‌دهد

ایتنا - این سرویس جدید به صورت پایه به کاربران سازمانی امکان می‌دهد داده‌های اختصاصی را در منطقه خود ذخیره کنند.
Box خدمات ابری محلی ارائه می‌دهد


شرکت Dropbox ماه گذشته دنیای فناوری را متعجب کرد و با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد دو سال و نیم گذشته را صرف آن کرده است تا بیش از ۹۰ درصد عملیات‌های خود را از فضای پردازش ابری آمازون خارج کند.


به گزارش ایتنا از رایورز، بزرگ‌ترین رقیب شرکت Dropbox که با نام Box شناخته می‌شود هم‌اکنون اعلام کرده است که به سمت دیگر در حال تغییر رویه است.

این شرکت ابزار جدیدی با نام Box Zones معرفی کرده است که به سازمان‌های مستقر در آلمان، ایرلند، ژاپن و سنگاپور امکان می‌دهد بتوانند فایل‌ها و اطلاعات خود را روی سرورهایی در کشور خود ذخیره کنند.

«آرون لیوای» بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Box در این خصوص گفت: «این سرویس جدید به صورت پایه به کاربران سازمانی امکان می‌دهد داده‌های اختصاصی را در منطقه خود ذخیره کنند.»

 

این روشی است که کسب و کارها می‌توانند بیش از گذشته با قوانین محلی برای امنیت و ذخیره اطلاعات سازگاری پیدا کنند و کمترین نگرانی را در این زمینه داشته باشند.

توسعه این سرویس به صورت محلی به شرکت توسعه دهنده خدمات پردازش ابری Box امکان می‌دهد به سادگی داده‌ها را در مناطق مورد نظر خود ذخیره کند و از این طریق مشکلات سخت‌افزاری کمتری داشته باشد. با این روش هزینه ارائه خدمات پردازش ابری نیز به میزان قابل ملاحظه کاهش می‌یابد.
 
کد مطلب: 42299
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام