کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

Calendar گوگل ۱۰ ساله شد

28 فروردين 1395 ساعت 22:28

ایتنا - گوگل در تولد 10 سالگی ابزار کاربردی Calendar آن را به‌روز کرد و قابلیت جدیدی را با نام Goals به آن افزود.




اپلیکیشن مخصوص تقویم الکترونیکی گوگل که با نام Calendar شناخته می‌شود و به صورت ویژه برای کاربران سازمانی قابلیت‌های خود را ارائه می‌دهد، ۱۰ ساله شد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از فون‌آرِنا، گوگل در تولد ۱۰ سالگی ابزار کاربردی Calendar آن را به‌روز کرد و قابلیت جدیدی را با نام Goals به آن افزود.

این قابلیت که بسیاری ساده طراحی شده است کارایی‌های فراوان دارد و می‌تواند برای تمام اتفاقات زندگی کاربران برنامه‌ریزی کند. به عنوان مثال کاربر می‌تواند به این قابلیت جدید اعلام کند که هفته‌ای سه بار دوچرخه‌سواری می‌کند و سپس سیستم Goals بهترین زمان برای انجام این فعالیت ورزشی را مشخص می‌نماید.

همچنین کاربران سازمانی به کمک قابلیت جدید می‌توانند به بهترین شکل برای قرارهای ملاقات خود برنامه‌ریزی کنند. در این شرایط اگر دو قرار ملاقات با یکدیگر تداخل داشته باشد، سیستم Goals برنامه‌ریزی‌ها را تغییر می‌دهد و بهترین پیشنهادها برای جابه‌جایی یکی از قرارهای ملاقات را اعلام می‌کند.

 

قابلیت جدید این اپلیکیشن می‌تواند بر اساس محل جغرافیایی قرار ملاقات، وضعیت آب و هوایی، دسترسی کاربر به وسایل نقلیه، میزان اهمیت طرف مقابل و ... برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهد.

نسخه به‌روز شده ابزار کاربردی Calendar به صورت همزمان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است و کاربران می‌توانند به صورت رایگان آن را در اختیار بگیرند.
 


کد مطلب: 42293

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42293/calendar-گوگل-۱۰-ساله

ايتنا
  https://www.itna.ir