کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

‌موسس نپستر به دنبال ریشه کردن سرطان

28 فروردين 1395 ساعت 14:38

ایتنا- شان پارکر به‌عنوان موسس وب‌سایت مشهور نپستر در زمینه فناوری نامی آشنا به‌حساب می‌آید ولی او قصد دارد تا از درآمد خود در عرصه فناوری جهت ریشه‌کن کردن سرطان استفاده کند.




شان پارکر به‌عنوان موسس وب‌سایت مشهور نپستر در زمینه فناوری نامی آشنا به‌حساب می‌آید ولی او قصد دارد تا از درآمد خود در عرصه فناوری جهت ریشه‌کن کردن سرطان استفاده کند.

به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، دنیای امروزی فناوری شامل نام‌های فراوانی در میان سرمایه‌داران جوان و موفق است که در میان آن‌ها بدون شک شان پارکر را می‌توان یکی از چهره‌های برجسته به‌حساب آورد.

او که موسس یکی از نخستین وب‌سایت‌های اشتراک‌گذاری موسیقی به نام نپستر بوده است و در شکل‌گیری شبکه اجتماعی فیس‌بوک نیز نقش عمده‌ای را ایفا کرده است به دنبال ورود به عرصه‌هایی فراتر از فناوری است.


به‌تازگی پارکر بودجه‌ای ۲۵۰ میلیون دلاری برای مبارزه با سرطان اختصاص داده است که این بودجه قرار است تا به ۶ دانشگاه اختصاص داده شود.

این دانشگاه‌ها می‌توانند با استفاده از ۳۰۰ دانشمند و ۴۰ آزمایشگاه پیشرفته به سراغ یافتن روش‌های درمانی برای ریشه‌کن کردن سرطان بروند.

پیش‌بینی می‌شود که با توجه به رویکردهای دولت آمریکا در زمینه درمان سرطان بتوان انتظار استقبال فراوان دولتی از این پروژه را داشت و حتی ممکن است بخش تکمیلی این پروژه به‌صورت مستقیم توسط کاخ سفید تامین گردد.
 


کد مطلب: 42292

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42292/موسس-نپستر-دنبال-ریشه-کردن-سرطان

ايتنا
  https://www.itna.ir