کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

‌فیس‌بوک به دنبال رقم زدن آینده واقعیت مجازی

29 فروردين 1395 ساعت 10:33

ایتنا- شرکت فیس‌بوک به‌تازگی طرح‌های خود را برای آینده واقعیت مجازی ارائه کرده است که شامل ارائه واقعیت افزوده بر روی عینک‌ها است.




شرکت فیس‌بوک به‌تازگی طرح‌های خود را برای آینده واقعیت مجازی ارائه کرده است که شامل ارائه واقعیت افزوده بر روی عینک‌ها است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، به‌تازگی شرکت فیس‌بوک اقدام به ارائه اطلاعاتی درباره وضعیت ساختارهای واقعیت مجازی درباره زمانی ۱۰ سال آینده کرده است که این اطلاعات نشان دهنده تغییراتی چشم‌گیر در این فناوری هستند.

ظاهرا کنفرانس توسعه دهندگان F۸ برای فیس‌بوک بسیار پربار بوده است زیرا این شرکت اقدام به معرفی چشم‌انداز ۱۰ ساله خود در صنایع واقعیت مجازی کرده است.

 

مارک زاکربرگ به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی فیس‌بوک در این کنفرانس بر روی تلاش و تعهد این شرکت در عرصه واقعیت مجازی تاکید زیادی داشته است و معتقد است که در آینده شاهد تبدیل شدن این فناوری به یک فناوری عادی و روزانه خواهیم بود.

یکی از موارد بسیار جذابی که فیس‌بوک در چشم‌انداز ۱۰ ساله خود به آن اشاره کرده است را می‌توان امکان ارائه واقعیت افزوده بر روی عینک‌ها دانست.

این طرح کاملا با چیزی که از عینک‌های واقعیت مجازی در ذهن داریم متفاوت است و عینک مجری آن کاملا شبیه به عینک‌های طبی عادی به نظر می‌رسد ولی برای رسیدن به آن باید نزدیک به ۱۰ سال به انتظار نشست.
 


کد مطلب: 42291

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42291/فیس-بوک-دنبال-رقم-زدن-آینده-واقعیت-مجازی

ايتنا
  https://www.itna.ir