۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۸

‌پیشی گرفتن موسیقی دیجیتالی از رسانه‌های فیزیکی در سطح جهان

ایتنا- آمار به‌دست‌آمده از مراکز معتبر تحلیلی و آماری نشان دهنده این است که صنایع استریم آنلاین موسیقی توانسته‌اند در کسب درآمد از مدل‌های فیزیکی مشابه پیشی بگیرند.
‌پیشی گرفتن موسیقی دیجیتالی از رسانه‌های فیزیکی در سطح جهان


آمار به‌دست‌آمده از مراکز معتبر تحلیلی و آماری نشان دهنده این است که صنایع استریم آنلاین موسیقی توانسته‌اند در کسب درآمد از مدل‌های فیزیکی مشابه پیشی بگیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، موسیقی به‌عنوان یکی از صنایع بسیار مهم و پردرآمد در عصر دیجیتال شناخته می‌شود با این حال نحوه ارائه موسیقی در دنیای امروزی ما دستخوش تغییراتی بسیار زیاد شده است و مانند انواع دیگر رسانه‌ها بیشتر به‌سوی ارائه محتوا به‌صورت آنلاین گرایش داشته است.

به‌تازگی آمار مربوط به فروش موسیقی در سطح جهانی در طول سال گذشته میلادی به رسانه‌ها ارائه شده است که این آمار نشان دهنده آغازی برای پایان عصر ساختار فیزیکی عرضه موسیقی است.

آمار ارائه شده نشان می‌دهند که در طول سال ۲۰۱۵ میلادی، صنایع موسیقی ازنظر سود به مجموع رشد ۱۵ میلیون دلاری دست یافته‌اند که این رقم معادل ۳.۲ درصد رشد کلی در صنایع است.


حال نکته مهم در این میان این است که بخش عمده‌ای از درآمد این صنایع در طول سال گذشته مربوط به ارائه دیجیتالی موسیقی بوده است.

صنایع موسیقی در بخش استریم آنلاین در طول سال گذشته با ۴۵ درصد رشد روبرو بوده و به‌این‌ترتیب درآمدی ۶.۷ میلیارد دلاری را از خود به‌جای گذاشته است.

این آمار نشان می‌دهد که درآمد این بخش نسبت به درآمد بخش فروش فیزیکی موسیقی برتری داشته است که این موضوع برای نخستین بار در تاریخ به چشم می‌خورد.
 
کد مطلب: 42286
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام