کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

‌ساخت دوربین ویژه ۳۶۰ درجه توسط فیس‌بوک

28 فروردين 1395 ساعت 11:16

ایتنا- شرکت فیس‌بوک به‌تازگی دوربین ویژه واقعیت مجازی خود را با قابلیت فیلم برداری 360 درجه معرفی کرده است که بدون شک به‌عنوان یک محصول کاربردی می‌تواند برای این شرکت موفقیت‌های زیادی در بازار را به ارمغان بیاورد.




شرکت فیس‌بوک به‌تازگی دوربین ویژه واقعیت مجازی خود را با قابلیت فیلمبرداری ۳۶۰ درجه معرفی کرده است که بدون شک به‌عنوان یک محصول کاربردی می‌تواند برای این شرکت موفقیت‌های زیادی در بازار را به ارمغان بیاورد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، برای بسیاری از ما فیس‌بوک تنها به‌عنوان یک شبکه اجتماعی شناخته می‌شود ولی در عمل این شرکت به‌عنوان یکی از غول‌های سیستم‌های واقعیت مجازی نیز مطرح است.

به‌تازگی کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان F۸ برگزار شده است و در طی این کنفرانس شرکت فیس‌بوک آخرین قطعه ساخته شده در زمینه سخت‌افزارهای واقعیت مجازی را معرفی کرده است.

 

این سخت‌افزار در حقیقت یک دوربین فیلمبرداری تصاویر به‌صورت ۳۶۰ درجه است که برای تولید محتوای مورد نیاز برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی به کار گرفته می‌شود.

این دوربین ویژه دارای یک بدنه دایره‌ای است که درون آن تعداد زیادی دوربین قرار دارد و به‌ این‌ ترتیب با برداشت همزمان تصاویر می‌توان یک تصویر ۳۶۰ درجه متحد را به دست آورد.

این دوربین دارای ۳ وضعیت کارکرد فیلمبرداری در کیفیت‌های 4K،6K و 8K است و به‌احتمال فراوان تا پایان سال جاری به کاربران عرضه خواهد شد.
 


کد مطلب: 42285

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42285/ساخت-دوربین-ویژه-۳۶۰-درجه-توسط-فیس-بوک

ايتنا
  https://www.itna.ir