۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۵
رئیس انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن‌همراه:

بازار تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه فعال شد

ایتنا- بازار نرم‌افزارهای تلفن همراه از جمله بخش‌هایی است که می‌تواند مولد باشد و با توجه به نیازهای داخلی و بازار خارجی، فرصت رشد و اشتغال‌زایی زیادی در این حوزه وجود دارد.
بازار تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه فعال شد


رئیس انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن‌همراه ایران با تاکید بر اینکه تعداد افراد جدیدی که در بازار نرم‌افزارهای تلفن‌همراه فعال شده‌اند باید بسیار افزایش یابد، گفت: اغلب افراد تازه وارد در مرحله ابتدایی و متوسط مهارت هستند.


به گزارش ایتنا از فارس، سعید رسول‌اف با اشاره به میزان تحقق برنامه‌های دو ساله وزارت ارتباطات برای ایجاد اشتغال در حوزه ICT، اظهار داشت: در بحث اشتغال در بخش نرم‌افزارهای تلفن همراه از حوزه ICT، حرکت تازه‌ای آغاز شده و شاهد ورود علاقمندان بیشتر به این بازار هستیم.

رئیس انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن‌همراه ایران افزود: میل به حضور در صنعت نرم‌افزار تلفن همراه افزایش یافته و این موضوع را می‌توان از افزایش تنوع محصولات تلفن همراه در مارکت‌های‌ (فروشگاه برنامه‌های) خارجی و داخلی مشاهده کرد.

وی ادامه داد: علی‌رغم افزایش علاقمندان به این صنعت، هنوز به جایگاه مناسب نرسیده‌ایم و از بعد کمیت علاقمندانی که به صورت مستقیم در این صنعت فعال می‌شوند باید بسیار بیشتر باشند و از بعد کیفیت نیز عمده افرادی که به تازگی وارد این بازار شده‌اند، در مرحله ابتدایی و متوسط مهارت هستند و تولیدکنندگان زبده و حرفه‌ای در این صنعت کم داریم.

رسول‌اف تاکید کرد: بازار نرم‌افزارهای تلفن همراه از جمله بخش‌هایی است که می‌تواند مولد باشد و با توجه به نیازهای داخلی و بازار خارجی، فرصت رشد و اشتغال‌زایی زیادی در این حوزه وجود دارد.
کد مطلب: 42267
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام