۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۵

بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» تولید شد

ایتنا- مرکز فرهنگی هنری در شهرستان صومعه‌سرا به منظور آموزش، پژوهش و سرگرمی، برای نخستین بار بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» را به کودکان و نوجوانان عرضه می‌کند.



به گزارش ایتنا از ایسنا، علی پورحسن - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان - روز گذشته از افتتاح نخستین مرکز فرهنگی هنری فراگیر کانون پرورش فکری گیلان با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری خبر داد و گفت: این مرکز به منظور ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان دارای نیاز‌های ویژه ( کم بینا، نابینا و کم‌توان جسمی حرکتی) و با هدف عدالت‌محوری و بهره‌مندی تمامی کودکان ایرانی در رشت راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:همچنین علیرضا حاجیان‌زاده، چهارشنبه سومین نمایشگاه و فروشگاه عرضه‌ محصولات فرهنگی کانون گیلان را به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و تربیت نسلی خلاق و نوآور افتتاح می‌کند.

وی همچنین از راه‌اندازی سایت مرکز فرهنگی هنری در شهرستان صومعه‌سرا خبر داد و گفت: این مرکز به منظور آموزش، پژوهش و سرگرمی، برای نخستین‌بار بازی رایانه‌ای «مبارزان جنگل» را به کودکان و نوجوانان عرضه می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان تصریح کرد:دیدار عمومی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نواجوانان کشور با ترسیم اهداف و چشم‌انداز برنامه‌های سال ۹۵ از دیگر برنامه‌های مدیرعامل کانون پرورش فکری است.‌
کد مطلب: 42260
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام