۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

ارائه اینترنت پهن باند از سوی BT به بیست و پنج میلیون نقطه در بریتانیا

ایتنا - شرکت مخابراتی BT اعلام کرد: «در حال حاضر راه‌اندازی خدمات پهن‌باند فیبر نوری برای بیست و پنج میلیون نقطه در انگلستان است»
ارائه اینترنت پهن باند از سوی BT به بیست و پنج میلیون نقطه در بریتانیا


شرکت مخابراتی BT اعلام کرد در حال راه‌اندازی خدمات پهن‌باند مبتنی بر فیبر نوری برای بیست و پنج میلیون نقطه در انگلستان است، ضمن اینکه این اقدام خود را بسیار موثر و باارزش دانست.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوایرر،  این خدمات توسط بخش Openreach این مجموعه و به عنوان بخشی از پروژه‌شان که در سال ۲۰۰۹ در انگلستان شروع شد ادامه می‌یابد. BT که هم اکنون به ۷۰.۰۰۰ محله خدماتش را ارائه می‌کند، قصد ادامه و گسترش این طرح خود را دارد.

گفتنی است سرعت انتقال داده از طریق فیبرنوری در سال ۲۰۱۵ به طور متوسط به 29mbps رسید.

شرکت بی.تی(مخابرات بریتانیا) گفت:‌ «هم اکنون حدود ۴ میلیون نفر از پروژه تحویل پهنای باند انگلستان(BDUK) با بودجه دولت استفاد می‌کنند. باقی‌مانده‌ها حدود ۲۱ میلیون نفر تخمین زده شده‌اند که توسط پروژه تجاری بی.تی تحت پوشش قرار می‌گیرند.»


شرکت مخابرات بریتانیا افزود: « BDUK تلاش می‌کند که تا سال ۲۰۱۷ به ۹۵درصد از مردم بریتانیا خدمات ارائه نماید.»

بی.تی تخمین زده است که در سال ۲۰۰۹ بیش از ۴۷۰۰ تلفن مبادله شد و ده‌ها هزار کابینت خیابانی نصب و یا بازرسی و نگهداری به دسته اتصال فیبر به روزرسانی شده‌اند.

گفتنی است رقبایی مانند سیتی‌فایبر بر سر راه این پروژه چالش‌هایی ایجاد کرده‌اند، از جمله این چالش‌ها فروش عمده فیبرهای نوری پهن‌باند در بازار به منظور کم شدن فروش اجناس بی.تی بوده است. اکنون به نظر می‌رسد شرکت بی.تی برای حل این چالش‌ها نیز انرژی زیادی صرف نماید، کاری که بی.تی عملا و به منظور بهبود عملکرد در زمینه ارتباطات تجاری پهنای باند، آغاز کرده است.
 
کد مطلب: 42250
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
.... هم اکنون حدود ۴ میلیون نفر از پروژه تحویل پهنای باند انگلستان(BDUK) با بودجه دولت استفاد می‌کنند. باقی‌مانده‌ها حدود ۲۱ میلیون نفر تخمین زده شده‌اند که توسط پروژه تجاری بی.تی تحت پوشش قرار می‌گیرند....
ما هم تحت پوشش خدمات با کیفیت و بهای مناسب هستیم ،‌ این که کار فوق العاده ای نیست!
بهترین ، با کیفیت ترین ، با بالاترین استاندارد را ما داریم! نداریم؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام