۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹
جهت ارائه خدمات نوین حوزه پرداخت همراه

جیرینگ خواستار مشارکت با اپراتوری بین‌المللی است

ایتنا- خطیبی: در سال جاری به دنبال ارائه خدمات جدید در حوزه بلیط همراه و پرداخت همراه هستیم و بر همین اساس مدیران ما در سال جدید برای تحقق این موضوع متمرکز شده‌اند.
جیرینگ خواستار مشارکت با اپراتوری بین‌المللی است


مهرداد خطیبی در حاشیه مراسم قرعه کشی جشنواره یلدا تا نوروز این شرکت اظهار کرد: شرکت ما اکنون وارد سال ششم فعالیت خود در حوزه بانکداری و پرداخت همراه شده و با همکاری بانک‌ها و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSPها)، خدمات مالی و پرداخت را بر بستر تلفن همراه ارائه کرده که از دید ما این تازه اول راه است.


وی گفت: اکنون فضا برای همکاری با شرکت‌های مطرح بین‌المللی وجود دارد و از این رو، مجموعه جیرینگ در حال رایزنی برای مشارکت با یک اپراتور مطرح بین‌المللی برای ارائه خدمات نوین حوزه پرداخت همراه است.

در این مراسم قرعه‌کشی که با حضور برخی از اعضای هیات مدیره جیرینگ، مدیران ارشد همراه اول و همچنین نماینده سازمان صداوسیما برگزار شد یک دستگاه خودروی آلفا رمئو جولیتا به فردی در روستای ونایی شهر بروجرد تعلق گرفت.

البته این شرکت از تمامی مشترکان همراه اول که در جشنواره یلدا تا نوروز شرکت کرده بودند به دلیل تاخیر در اعلام نام برنده که آن هم به علت مشخص شدن وضعیت حقوقی مالک خط بود، عذرخواهی کرد.

مشترکانی که از ابتدای دی ماه از طریق سرشماره *۷# تا ۱۷ فروردین اقدام به خرید شارژ همراه اول برای خود یا سایرین کرده بودند، به ازای هر ۱۰۰۰ تومان خرید ۱۰ امتیاز دریافت می‌کردند. حداقل امتیاز لازم برای ورود به قرعه‌کشی خودرو ۱۰۰ بود.

منبع : تسنیم
کد مطلب: 42244
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام