کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شراکت اپل با شرکت‌های نرم‌افزاری برای اپل واچ 2

23 فروردين 1395 ساعت 22:07

ایتنا- شرکت اپل قصد دارد تا برای عرضه نسخه دوم ساعت هوشمند خود به سراغ استراتژی تامین نرم‌افزارهای بسیار زیاد در هنگام عرضه برود و به همین دلیل نیز با شرکت‌های نرم‌افزاری به همکاری خواهد پرداخت.




شرکت اپل قصد دارد تا برای عرضه نسخه دوم ساعت هوشمند خود به سراغ استراتژی تامین نرم‌افزارهای بسیار زیاد در هنگام عرضه برود و به همین دلیل نیز با شرکت‌های نرم‌افزاری به همکاری خواهد پرداخت.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی businessinsider، شرکت اپل در زمینه ساعت هوشمند خود به‌هیچ‌عنوان به عرضه آمار فروش دست نمی‌زند ولی آمادگی این شرکت برای تولید نسخه دوم این ساعت را می‌توان به‌عنوان یک نشانه از توفیق این ساعت هوشمند به‌حساب آورد.

حال گفته می‌شود که این شرکت برای تامین نرم‌افزارهای مورد نیاز برای نسخه بعدی ساعت هوشمند خود به سراغ شرکت‌های تولید نرم‌افزارهای همراه رفته است و قرار است تا برای این پروژه با آنها شراکت داشته باشد.

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این شرکت قصد دارد تا در هنگام عرضه باعث هوشمند جدید خود، لیستی بلند بالا از نرم‌افزارها را برای آن در اختیار مشتریان قرار بدهد و این برنامه‌ریزی شراکتی نیز در همین راستا صورت پذیرفته است.

شایان‌ ذکر است که این شرکت در زمان معرفی و عرضه ساعت هوشمند اصلی اپل واچ نیز از سیاستی مشابه بهره گرفته بود که موجب شده بود این ساعت در هنگام عرضه با قابلیت دسترسی به ۳ هزار و ۵۰۰ نرم‌افزار همراه باشد.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد که این ارقام برای نسخه بعدی ساعت هوشمند اپل به‌مراتب بالاتر باشد زیرا این شرکت برنامه‌ریزی خود را به‌صورت جدی انجام داده و درعین‌حال در این رده باتجربه‌تر از پیش به‌حساب می‌آید.
 


کد مطلب: 42205

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42205/شراکت-اپل-شرکت-های-نرم-افزاری-واچ-2

ايتنا
  https://www.itna.ir