۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

امکان انجام بازی‌های پلی‌استیشن ۴ بر روی سیستم عامل مک

ایتنا- به‌تازگی ویدیوهایی درباره نحوه انجام بازی‌های کنسول پلی‌استیشن 4 بر روی سیستم عامل مک منتشر شده است که نشان دهنده آسان بودن این فرایند هستند.
امکان انجام بازی‌های پلی‌استیشن ۴ بر روی سیستم عامل مک


به‌تازگی ویدیوهایی درباره نحوه انجام بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ بر روی سیستم عامل مک منتشر شده است که نشان دهنده آسان بودن این فرایند هستند.


به گزارش رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Gizmodo، یکی از ایرادهایی که همواره به سیستم عامل دسکتاپ شرکت اپل وارد بوده است را می‌توان به عدم وجود ساختار مناسب برای فعالیت گیمرها بر روی آن اشاره کرد. با این حال به‌تازگی خدمات جدیدی ارائه شده است که می‌تواند این ساختار را دستخوش تغییراتی بزرگ کند.

بر اساس سیستم جدید ارائه شده توسط شرکت سونی، کاربران کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ می‌توانند از بسته به‌روزرسانی جدیدی بهره‌مند شوند که این بسته مزایای منحصربه‌فردی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.


با انجام این به‌روزرسانی می‌توان به‌سادگی بازی‌های پلی‌استیشن ۴ را بر روی سیستم عامل مک انعکاس داده و آنها را بر روی این مقصد ویژه انجام داد.

ویدیوهای منتشر شده نشان دهنده این هستند که این فرایند بسیار ساده بوده و برای انجام آن نیاز به تنظیمات پیچیده و دردسرهای موجود برای موارد مشابه وجود نخواهد داشت.

به‌این‌ترتیب در صورت داشتن کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌توانید به‌سرعت آن را به نسخه ۳.۵ فرم‌ویر بروز رسانی کرده و از این مزایا بهره‌مند شوید.
 
کد مطلب: 42167
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام