۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۶

بروز مشکل فلش بر روی مرورگر مایکروسافت اج

ایتنا- به‌تازگی گزارش‌هایی در زمینه وجود مشکلاتی در مرورگر جدید مایکروسافت به گوش می‌رسد که نشان دهنده وقوع مشکل مشهور سیستم فلش بر روی این مرورگر است.
بروز مشکل فلش بر روی مرورگر مایکروسافت اج


به‌تازگی گزارش‌هایی در زمینه وجود مشکلاتی در مرورگر جدید مایکروسافت به گوش می‌رسد که نشان دهنده وقوع مشکل مشهور سیستم فلش بر روی این مرورگر است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، یکی از مشکلات اصلی مرورگرهای وب در طول چند سال اخیر مربوط به نرم‌افزارهای سری فلش بوده است و بسیاری از حفره‌های امنیتی و خطاهای موجود در شرایط کاری کاربران به‌واسطه استفاده از این سیستم رخ داده‌اند.

مایکروسافت پس از سال‌ها رکورد شکنی در زمینه عدم امنیت با مرورگر اینترنت اکسپلورر خداحافظی کرد و به سراغ مرورگر اج رفت ولی ظاهرا این مرورگر نیز مشکلات بسیاری را در خود جای داده است.

 

به‌تازگی کاربران در استفاده از ویندوز ۱۰ با پیام خطای عدم پاسخ‌دهی فلش پلیر روبرو شده‌اند که این موضوع بار دیگر عدم منحصربه‌فرد بودن این مرورگر را به اثبات رسانده است.

شایان‌ ذکر است که شایعاتی در زمینه فعالیت مایکروسافت برای رفع این مشکل به گوش می‌رسد ولی هنوز زمان انجام این کار و عرضه این وصله مشخص نیست.

شایان‌ ذکر است که مرورگرهایی مانند گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس نیز با مشکلی مشابه دست‌ به‌ گریبان هستند و حتی ممکن است به سراغ سیستمی جایگزین برای فلش بروند.
 
کد مطلب: 42164
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام