کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مزایای ویژه گوگل برای تولید اپلیکیشن اندروید

23 فروردين 1395 ساعت 0:01

ایتنا- شرکت گوگل به‌تازگی نسخه جدید سیستم برنامه‌سازی خود را با نام اندروید استودیو 2.0 عرضه کرده است که می‌تواند ساخت اپلیکیشن برای اندروید را برای برنامه نویسان آسان‌تر سازد.




شرکت گوگل به‌تازگی نسخه جدید سیستم برنامه‌سازی خود را با نام اندروید استودیو ۲.۰ عرضه کرده است که می‌تواند ساخت اپلیکیشن برای اندروید را برای برنامه نویسان آسان‌تر سازد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، سیستم عامل اندروید به‌عنوان محبوب‌ترین سیستم عامل همراه جهان شناخته می‌شود و یکی از دلایل اصلی این محبوبیت، وجود نرم‌افزارهای متعدد در بازار این سیستم عامل است.

در سال ۲۰۱۳ میلادی بود که گوگل یک محیط توسعه نرم‌افزاری را به‌صورت اختصاصی برای اندروید تولید کرد که این سیستم که با نام اندروید استودیو شناخته می‌شد، موجب یک جهش بسیار مناسب و افزوده شدن چندین نرم‌افزار به بازار نرم‌افزاری پلی استور شد.

 

حال نسخه شماره ۲ این نرم‌افزار به کاربران مربوطه ارائه شده است که دارای خدماتی ویژه و امکاناتی برتر از نسخه پیشین خود است.

این نسخه از اندروید استودیو امکان شبیه‌سازی سیستم عامل اندروید و آزمایش نرم‌افزارها بر روی آن را ایجاد می‌کند و به همین دلیل می‌توان از آن به‌صورت بهینه‌تر استفاده کرد.

شایان‌ذکر است که در حال حاضر نزدیک به ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار نرم‌افزار برای اندروید وجود دارند که می‌توان انتظار داشت اندروید استودیو ۲ موجب جهش این تعداد شده و جایگاه اندروید را مستحکم‌تر سازد.
 


کد مطلب: 42163

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42163/مزایای-ویژه-گوگل-تولید-اپلیکیشن-اندروید

ايتنا
  https://www.itna.ir