کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار مخابراتی‌ها با رئیس مجلس مطرح شد

لاریجانی: در رفع مشکلات مخابرات از این مجموعه حمایت می‌کنیم

21 فروردين 1395 ساعت 13:24

ایتنا- لاریجانی: با توجه به نقش اثرگذار مخابرات در توسعه کشور، در رفع مشکلات و چالش‌ها از این مجموعه حمایت می‌کنیم.




سرپرست شرکت مخابرات ایران با تبیین فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های این شرکت گفت: مخابرات در شش سال گذشته حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است وآمادگی داریم ظرفیت عظیم این شرکت را برای توسعه کشور و اشتغال‌زایی به کار گیریم.


اسدالله دهناد در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در راستای تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری مجموعه مخابرات، تمام توان خود را به کار گرفته است، اظهار کرد: باید از همه ظرفیت‌ها به منظور پیشرفت و افزایش رشد اقتصادی کشور استفاده شود.

سرپرست شرکت مخابرات ایران با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در زمینه توسعه مخابرات گفت: طی شش سال پس از خصوصی‌سازی مخابرات حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام داده‌ایم و در چهار سال آینده نیز ٧٢ هزار میلیارد ریال فقط در بخش تلفن ثابت سرمایه‌گذاری خواهیم داشت.

وی با اشاره به افزایش نیافتن تعرفه‌ها، عدم تناسب هزینه‌ها و درآمد، هزینه‌های نگهداری از خطوط تلفن ثابت و همچنین هزینه‌های حاصل از اجرای طرح همکدی در سراسر کشور برای مخابرات بر لزوم عادلانه نمودن تعرفه‌ها تاکید کرد و گفت: در صورت تحقق این امر و مساعدت‌های دولت، این شرکت آمادگی دارد ضمن افزایش اشتغال‌زایی در سطح جامعه، سالانه بیش از پنج هزار میلیارد تومان سود مستقیم به دولت پرداخت نماید.

علی لاریجانی نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت افزایش توانمندی کارکنان متناسب با توسعه تکنولوژی گفت: با توجه به نقش اثرگذار مخابرات در توسعه کشور، در رفع مشکلات و چالش‌ها از این مجموعه حمایت می‌کنیم.

منبع : تسنیم


کد مطلب: 42149

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42149/لاریجانی-رفع-مشکلات-مخابرات-این-مجموعه-حمایت-می-کنیم

ايتنا
  https://www.itna.ir