۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷

اقدام اپل برای حل مشکل حفره امنیتی در iOS 9.3.1

ایتنا - اپل اقداماتی برای رفع سریع مشکلی که به هرکسی اجازه می‌دهد به عکس مخاطبین گوشی‌های S۶ و S۶ PLUS حتی در حالت قفل دسترسی داشته باشد انجام می‌دهد.
اقدام اپل برای حل مشکل حفره امنیتی در iOS 9.3.1


اپل اقداماتی برای رفع سریع مشکلی که به هرکسی اجازه می‌دهد به عکس مخاطبین گوشی‌های S6 و S6 plus حتی در حالت قفل دسترسی داشته باشد انجام می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل ازاینکوایرر، اپل در بیانیه‌ای به واشنگتن‌پست تایید کرد که بدون‌ اینکه کاربران نیاز به به‌روزرسانی دوباره‌ نرم‌افزار خود داشته باشند این مشکل حل شده است.

تنها چند روز پس از انتشار iOS 9.3.1 برای رفع مشکل قبلی این اشکال پیدا شد که به هرکسی اجازه می‌دهد به عکس و اطلاعات مخاطبین حتی در حالت قفل دسترسی داشته باشد.


بروز این مشکل یاعث نگرانی کاربرانی شده که به تازگی نسخه جدید سیستم عامل اپل را بر روی دیوایس خود نصب کرده بودند. مطابق گزارش کاربران، با انتخاب یک مخاطب و انتخاب برای اضافه کردن یک تصویر کل گالری آیفون دیده می‌شد.

همانطور که سیری (دستیار صوتی گوشی‌های آیفون) می‌تواند به اکانت‌های شما دسترسی داشته باشد، در به‌روزرسانی جدید آیفون شما می‌توانید به گالری مخاطبین و هرجای دیگر دسترسی پیدا کنید و این آسیب‌پذیری قابل توجهی محسوب می‌شود.

راه چاره‌ پیشنهادی اپل این است که به تنظیمات و قسمت (Touch ID & passcode) بروید.
بدین ترتیب حل شده و نگرانی کاربران رفع می‌شود.
 
کد مطلب: 42101
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام