۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

ابتکار جدید اپل برای حفاظت محیط زیست

ایتنا - اپل اعلام کرده که خدمات و امکانات این شرکت در جهان، حدود 93 درصد متکی بر انرژی‌های تجدیدپذیر است.
ابتکار جدید اپل برای حفاظت محیط زیست


اگر شما یکی از طرفداران کیف‌های بنددار سفید معروف اپل هستید، بهتر است سریعا شروع به جمع‌آوری و حفظ آنها کنید، چرا که این شرکت ممکن است به زودی شروع به جمع‌آوری همه این کیسه‌ها از فروشگاه‌های خود نماید.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سایت مشبل، در ایمیلی که توسط 5to9Mac به کارکنان اپل فرستاده شده، غول فناوری اعلام کرده: «هدف از این امر، از بین بردن تمام کیسه‌های پلاستیکی در مکان‌های خرده فروشی تا روز ۱۵ آوریل است. در عوض از این پس این شرکت محصولات تازه خود شامل آیفون‌ها و آیپدهای جدیدش را در کیسه‌های کاغذی که ۸۰ درصدشان از مواد بازیافتی ساخته شده‌اند توزیع خواهد کرد.»

با وجود این تغییرات، اپل نمی‌خواهد کیسه‌های فعلی موجود در فروشگاه‌های خود را هدر دهد. به گفته این کمپانی: «کارمندان باید تمامی کیسه‌های باقیمانده موجود در انبارها را مصرف نمایند و سپس به روش جدید که بیشتر با محیط زیست سازگار است تغییر وضعیت دهند.»


کارکنان اپل در فروشگاه‌های این کمپانی حتی خریداران را ترغیب خواهند کرد که حتی‌الامکان از گرفتن پلاستیک جدید خودداری کنند و چنانچه قبلا گرفته‌اند، خریدهای جدید خود را در همان‌ها حمل نمایند. بدین ترتیب مشتریان نیز در توجه به محیط زیست، شریک خواهند بود.

در گزارش این کمپانی گفته شد: «وقتی مشتریان درحال خریدن محصولی هستند از آنها بپرسید که کیسه احتیاج دارند یا خیر. احتمالا آنها نخواهند و آنموقع است که شما باید آنها را تشویق کنید به محط زیست احترام بیشتری بگذارند.»

به تازگی اپل به انرژی سبز و محیط زیست توجه بیشتری نشان می‌دهد. در همین راستا برنامه پایداری جنگل‌ها، و استفاده هرچه بیشتر از انرژی‌های تجدیدپذیر در سرلوحه سیاست‌های این شرکت اعلام شده است.
اپل اعلام کرده که خدمات و امکانات این شرکت در جهان، حدود 93 درصد متکی بر انرژی‌های تجدیدپذیر است.
 
کد مطلب: 42090
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام