۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۶

استرالیایی‌ها ۵۵۲ میلیون ساعت در گوگل جست‌وجو کردند

ایتنا - گوگل حریفانش را در استرالیا با قدرت فراوان از میدان به‌در کرده است.
استرالیایی‌ها ۵۵۲ میلیون ساعت در گوگل جست‌وجو کردند


مطابق اطلاعات شگفت‌آور منتشر شده توسط شرکت بررسی بازار مراکز تحقیقاتی "روی مورگان" در سال ۲۰۱۵ موتور جست‌وجوی گوگل حریفانش را در استرالیا با قدرت فراوان از میدان به‌در کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از مشبل، در یک مطالعه آماری میان ۵۰۲۷۶ نفر از کاربران اینترنتی استرالیایی بالای ۱۴ سال، حدود ۱۶۹۰۳۰۰۰ مراجعه به گوگل و استفاده از آن برای جست‌وجوی اینترنتی در طول هر چهار هفته انجام شده است. این در حالی است که در شرایط مشابه، تعداد ۱۹۲۹۰۰۰ نفر به بینگ و ۱۸۲۰۰۰ نفر به یاهو مراجعه و از آن استفاده کرده‌اند.


مطابق این گزارش، مردم استرالیا ۵۵۲ میلیون ساعت از وقت خود را در سال  ۲۰۱۵ صرف گردش در موتوری جست‌وجوی اینترنتی گوگل نموده‌اند. بخش مهمی از جست‌وجوی کاربران برای یافتن پاسخ این سوال بود که "قسمت هشتم جنگ ستارگان چه زمانی عرضه خواهد شد؟"

نکته جالب‌تر اینکه کاربران موتورهای بینگ و یاهو چندان وفادار هم به نظر نمی‌رسند، چرا که ۹۹ درصد کاربران این دو جست‌وجوگر، ضمنا به سراغ گوگل هم رفته‌اند!

همچنین میزان زمانی که در گوگل توسط کاربران صرف می‌شود، به مراتب ییش از جست‌وجوگرهای دیگر است. به عنوان مثال کاربران بینگ بطور متوسط در هر چهار هفته حدود ۲۴ دقیقه را در آن می‌گذرانند، در صورتی که میزان استفاده از گوگل در همین دوره زمانی حدود سه ساعت است.
 
کد مطلب: 42089
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام