کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهترین تبلت‌های اندرویدی بازار

ادیشن آوریل 2016

سايت خبری خبر آنلاین , 17 فروردين 1395 ساعت 10:19

ایتنا - علاقه‌مندان به تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید در این بخش با بهترین و جدیدترین‌های دنیا آشنا می‌شوند.




گوگل پیکسل.سی


تبلت ۱۰.۲ اینچی مجهز به مارشمالو/ اندروید ۶.۰ که رزولوشنی معادل ۲۵۶۰ در ۱۸۰۰ پیکسل دارد و سی.پی.یو آن از نوع ۶۴ بیتی انویدیا X1 چهار هسته‌ای است که گرافیک مکسول از آن پشتیبانی می‌کند. ۳ گیگ رم (حافظه موقت) و ۱۲ ساعت عمر باتری از دیگر ویژگی‌های آن است.


گوگل نکسوس ۹


اگر تمایل به تجربه خالص اندرویدی دارید، روی تبلت ۸.۹ اینچی نکسوس ۹ سرمایه‌گذاری کنید. نمایشگر تبلت ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل تعریف‌شده و محافظ گوریلا گلس ۳ سطح آن را پوشانده است. پردازنده انویدیا تگرا K1 با معماری ۲ هسته‌ای و سرعت ۲.۳ گیگاهرتزی از آن پشتیبانی می‌کند و گرافیک آن نیز Kepler DX1 است. ۲ گیگ رم (حافظه موقت)، باتری ۶۶۰۰ میلی‌آمپری، دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های تبلت نکسوس ۹ است.


انویدیا شیلد K1


تبلت ۱۹۹ دلاری هرچند خیلی جدید نیست اما سیستمی پرقدرت و ارزان است که در سایز ۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل ساخته‌شده و پردازنده ۲.۲ گیگاهرتزی تگرا K1 و گرافیک کپلر را در خود جای‌داده است. ۲ گیگ رم(حافظه موقت) و دوربین ۵ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات فنی این تبلت است.


سونی اکسپریا زد ۴


طراحی زیبا، ضد آب و غبار و پرفورمنس بالا از ویژگی‌های این تبلت ۱۰.۱ اینچی مجهز به لآلی پاپ نسخه ۵.۰ است که ال سی دی IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل از آن پشتیبانی می‌کند. پردازنده اکسپریا از نوع اسنپ دراگون ۸۱۰ با ۳ گیگ رم در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی است.


تبلت Dell Venue 78000


تبلت ۸.۴ اینچی با کیت‌کت که قابل ارتقاء به لالی‌پاپ است و نمایشگر آن OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. همچنین پردازنده اینتل اتم از نوع Z3580 و گرافیک G6430 را در کنار ۲ گیگ رم، دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین سه‌بعدی اینتل Realsense دارد.


سامسونگ گلگسی.تب.اس


مدل ۱۰ اینچی و ادیشن ۲۰۱۶ در سایز ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل تعریف‌شده که نمایشگر از نوع سوپرAMOLED است. پردازنده آن در برخی مدل‌ها اسنپ دراگون ۸۰۰ و در برخی مدل‌ها نیز اکسینوس ۵ اوکتا ۵۴۲۰ است و ۲ گیگ رم(حافظه موقت) و دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز دارد.


کد مطلب: 42058

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42058/بهترین-تبلت-های-اندرویدی-بازار

ايتنا
  https://www.itna.ir