۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

نارضایتی کاربران از دروغ ۱۳ گوگل

ایتنا- دروغ امسال گوگل کمی تا قسمتی لوس بود و کاربران چندان هم از این دروغ خوششان نیامد!
نارضایتی کاربران از دروغ ۱۳ گوگل


گوگل اعلام کرده یکی از قابلیت‌هایی که ظاهرا به خدمات جیمیل افزوده شده بود غیرواقعی و در حقیقت دروغ ۱۳ بوده است، اما این کار به مذاق برخی کاربران خوش نیامده است.


به گزارش ایتنا از فارس، استفاده کاربران از این خدمات قلابی باعث ارسال عکس‌ها و تصاویری با فرمت Gif برای دیگر کاربران شده و علاوه بر این موجب شده آنها دیگر قادر به دریافت پیام‌های طرف مقابل نباشند. با توجه که بسیاری از کاربران جیمیل از این خدمات برای ارسال نامه‌های رسمی و کاری استفاده می‌کنند گنجانده شدن تصاویر Gif در آنها با شکلک‌های تفریحی و خنده‌دار و ناممکن شدن ارسال پیام مجدد نمی‌تواند چندان جالب تلقی شود.

گوگل روز گذشته مدعی شده بود دکمه‌ای موسوم به Mic Drop را به جیمیل اضافه کرده که باعث می‌شود فرد دریافت کننده پیام دیگر نتواند پیامی را برای فرستنده ارسال کند. اما با استفاده از این خدمات تصاویر متحرک با فرمت Gif برای مخاطب ارسال می‌شد و تبادل پیام با فرد مذکور ناممکن می‌شد.

برخی کاربران که در روز اول آوریل از جیمیل برای ارسال ایمیل‌های کاری و حرفه‌ای استفاده کرده بودند اعتراض خود را نسبت به این رفتار گوگل در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند. حتی برخی کاربران مدعی شدند به خاطر استفاده از این ابزار شغل خود را از دست داده‌اند. زیرا ارسال انیمشین‌های Gif و عدم پاسخ به جای پاسخ به درخواست‌های کاری مطرح شده کارفرمایان آنها را عصبانی کرده بود.

پس از افزایش اعتراضات یکی از سخنگویان گوگل در این مورد اظهار داشت: به نظر می‌رسد شوخی امسالمان با خودمان بوده است. به دلیل وجود یک باگ، قابلیت Mic Drop بیشتر از آن که خنده‌دار باشد، سردردآور بود. ما عمیقا متاسفیم. این قابلیت حذف شده است و لطفا اگر هم‌چنان آن را مشاهده می‌کنید، صفحه جیمیلتان را رفرش کنید.
کد مطلب: 42022
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام