کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تلفن هوشمند تاشو با صفحه نمایش اندازه تبلت

خبرگزاری ايرنا , 15 فروردين 1395 ساعت 13:38

ایتنا- شنیده‌ها حاکی از آن است که تلفن هوشمند جدید سامسونگ مجهز به ۳ گیگا بایت رم، یک اسلات کارت حافظه میکرو اس.دی و یک باطری ثابت است.




شرکت الکترونیکی سامسونگ تلفن هوشمندی در دست تولید دارد که شبیه به یک کتاب و یا کنسول بازی (Nintendo DS) مجهز به دو صفحه نمایش است و قابلیت تا شدن دارد.


به گزارش ایتنا از ایرنا، اگر به تلفن همراهی با صفحه نمایش بزرگ نیاز دارید که در جیب و یا کیف دستی کوچک جا بگیرد، احتمالا به زودی به این گوشی دست می‌یابید.

گوشی 'smartlet' در وضعیت تبلت، مجهز به صفحه نمایش ۷ اینچی است و هنگام تا شدن به ۵ اینج می‌رسد.

سامسونگ امسال تولید انبوه تلفن 'smartlet' را برای رونمایی و عرضه در سال ۲۰۱۷ آغاز می‌کند.

براساس گمانه‌زنی‌ها، دو نسخه از این تلفن‌های هوشمند یکی از آنها با پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۲۰ و دیگری با اسنپ‌دراگون ۸۲۰ تحت ازمایش قرار گرفته‌اند.

پیش‌بینی می‌شود که در این گوشی از صفحه نمایش پلاستیکی تاشو استفاده شده باشد.
براساس این گزارش، سامسونگ برای فناوری صفحه نمایش تاشو سال‌ها تلاش کرده و در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۳ از یک صفحه نمایش انعطاف‌پذیر OLED با نام Youm رونمایی کرد.

این شرکت در آن زمان اعلام کرد: می‌تواند صفحه نمایشی با وضوح بالا و از جنس پلاستیک بی‌نهایت نازک به جای شیشه تولید کند، بنابر این صفحه نمایش بی‌هیچ گونه علائمی ازشکستگی خم می‌شود.

با این حال، یک گوشی به سبک نوت.بوک لازم است که با زاویه بسیار تیز خم شود و همچنین به مقاومت قابل توجهی در برابر ساییدگی و پارگی نیاز دارد.


کد مطلب: 42018

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/42018/تلفن-هوشمند-تاشو-صفحه-نمایش-اندازه-تبلت

ايتنا
  https://www.itna.ir