۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۳

سردرد، عارضه دوربین‌های واقعیت مجازی

ایتنا - ممکن است در چشم‌انداز درخشانتان از آینده واقعیت مجازی کمی تامل کنید.
سردرد، عارضه دوربین‌های واقعیت مجازی


هر چند دنیای واقعیت مجازی یا VR در حال گسترش است و شرکت‌ها بدنبال بهره‌گیری سریع‌تر از این فناوری هستند، اما برخی اخبار نشان می‌دهد که شاید لازم باشد در چشم‌انداز خود برای استفاده از واقعیت کمی تامل کنیم.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سایت انگجت، گزارش سردردهای خریداران هدست‌های واقعیت مجازی دو شرکت اوکلوس‌ریفت و اچ.تی.سی‌وایو، مشتریان جدید را برای خرید این هدست‌ها با تردید موجه کرده است.


در مورد ریفت، این شرکت به عنوان غرامت قول حمل‌ و نقل رایگان به پیش‌خریداران خود را داده است اما مشکل اینجاست که تا این امتیاز تنها بعد از دوازدهم آوریل قابل استفاده است و چندان کاربران را راغب نکرده است، و به گسترش شمار مشتریان کمکی ننموده است.

همچنین صاحبان هدست وایو هم گزارشی در مورد این مشکلات تهیه کرده‌اند مبنی بر این که با این که از کارت‌هایشان استفاده نمی‌کنند، اما با کمال تعجب از اعتبار کارت‌های اعتباریشان کم می‌شود.

نکته عجیب اینکه برخی کاربران از بروز "سکسکه" بدلیل استفاده از این هدست‌ها نام برده‌اند که نتیجتا به عاملی برای منصرف‌‌ شدن برخی دیگر از خریداران هدست‌های واقعیت مجازی تبدیل شده است.
در هر حال بنظر می‌كسد این فناوری جدید، همچنان راهی طولانی برای رفع مشکلات فعلی و استفاده بدون عوارض و کاربردهای گوناگون دارد.
 
کد مطلب: 42015
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام