کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپل نسخه جدید سیستم iOS را برای رفع ایرادات عرضه کرد

14 فروردين 1395 ساعت 21:56

ایتنا - نسخه 9.3 این سیستم عامل به تازگی عرضه شده بود، اما وجود یک آسیب‌پذیری در سیستم عامل iOS 9.3 باعث از کار افتادن برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی در آیفون و آیپد می‌شد.




سرانجام اپل نسخه جدیدتری از سیستم عامل خود آی.او.اس ۹.۳.۱ را برای آیفون و آیپد روانه بازار کرد که شامل حل شدن مشکلاتی است که در ۹.۳ وجود داشت بود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل به نقل از اینکوایرر، نسخه iOS 9.3.1 هم اکنون در دسترس است و شما می‌توانید آن را از طریق (Settings> general>software update) در گوشی خود دانلود کنید.

گفتنی است که نسخه 9.3 این سیستم عامل به تازگی عرضه شده بود، اما وجود یک آسیب‌پذیری در سیستم عامل iOS 9.3 باعث از کار افتادن برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی در آیفون و آیپد می‌شد. این باگ به ویژه در زمان باز کردن لینک‌ها در مرورگر سافاری و دیگر برنامه‌ها رخ می‌داد که این نقص در نسخه جدید دیگر وجود ندارد.

اوایل این هفته، سخنگوی اپل در بیانیه‌ای به 9to5mac اظهار کرد: «ما از این مشکل آگاهی کامل داریم و ثابت خواهیم کرد که این باگ در به‌روزرسانی جدیدتر به زودی حل خواهد شد.»


انتشار نسخه iOS 9.3 قبلا در برنامه کاری اپل قرار نداشت، اما این شرکت مجبور شد برای رفع اشکالات دیگری هفته گذشته برای کسانی این نسخه را روانه بازار کند که به‌روزرسانی‌ها را فورا نصب می‌کنند و دیگر به ستوه آمده بودند.

کاربران دستگاه‌های قدیمی‌تر اپل گزارش دادند: «به‌روزرسانی‌ای که هفته گذشته منتشر شد، صرفا آیفون و آیپدهایشان را به ابزارهایی گران‌قیمت از جنس فلز و شیشه اما با کارآیی کمتر تبدیل کرده است.»
اپل بلافاصله در سایت خود اعلام کرد که به‌روزرسانی برخی ابزارها(مانند آیفون 5S و نیز آیپد ایر) به نسخه 9.3 ممکن است کاربر را ناگزیر به وارد کردن مجدد اپل آیدی خود نماید. در این حالت اگر کاربر نتواند رمز خود را بیاد بیاورد، ممکن اسن دستگاه غیرفعال گردد و سپس نیاز به بازیابی مجدد رمز وجود داشته باشد. به‌روزرسانی جدید در حقیقت وظیفه رفع این ایراد فنی را داشته است.»
 


کد مطلب: 41984

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41984/اپل-نسخه-جدید-سیستم-ios-رفع-ایرادات-عرضه

ايتنا
  https://www.itna.ir