۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۴۸

61 درصد مدارس کشور به ADSL متصل شدند

ایتنا- مجهز شدن مدارس به اینترنت، مزایای زیادی را برای دانش‌آموزان به همراه خواهد داشت.
61 درصد مدارس کشور به ADSL متصل شدند


آمارهای منتشر شده گویای آن است که تا اواسط سال ۱۳۹۴، ۶۱ درصد از مدارس کشور به اینترنت ADSL متصل شده‌اند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته لازم بوده است تا پایان برنامه پنجم توسعه تمام کسب‌وکارهای کشور و ۶۰ درصد خانوارها به اینترنت دسترسی داشته باشند. حال طبق آمارهای اعلام شده ادارات دولتی (مرکزی) به‌طور کامل و ۱۰۰ درصدی به شبکه اینترنت متصل شده‌اند.

همچنین مروری بر وضعیت دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی گویای آن است که تمام این مراکز هم به اینترنت و شبکه علمی اتصال پیدا کرده‌اند. در میان کتابخانه‌های عمومی نیز ۹۶.۳ درصد آنها به اینترنت پهن باند متصل شده‌اند و سهم دفاتر پستی از اتصال به اینترنت به ۹۰.۴ درصد می‌رسد.

همچنین مروری بر وضعیت موزه‌های کشور گویای آن است که در میان موزه‌های کشور تنها ۲۶ درصد آنها به اینترنت متصل هستند. بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی نیز تا حدود ۹۰ درصد به اینترنت و شبکه سلامت اتصال پیدا کردند.

بانک‌ها و موسسات اعتباری نیز دیگر مراکزی هستند که به طور کامل و ۱۰۰ درصدی به شبکه بانکی و اینترنت اتصال دارند. همچنین در خصوص کسب‌وکارهای متصل به اینترنت تاکنون اینگونه اعلام شده که ۴۷ درصد کسب‌وکارها به اینترنت اتصال دارند.

همچنین براساس آمارهای ارائه شده در میان اقلام موجود در آرشیوهای ملی که دیجیتال شده‌اند ۹ تا ۲۰ درصد اقلام از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند.
کد مطلب: 41954
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
United States
دروغه !
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام