۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۵

اتحاد غول‌های فناوری برای رمزنگاری ایمیل‌ها

ایتنا – شرکت‌های بزرگ فناوری مانند یاهو، کام کست، لینکدین، مایکروسافت و گوگل دست‌به‌دست هم داده‌اند تا فناوری پست الکترونیکی یا ایمیل را نسبت به قبل بسیار امن‌تر کنند.
اتحاد غول‌های فناوری برای رمزنگاری ایمیل‌ها


شرکت‌های بزرگ فناوری مانند یاهو، کام کست، لینکدین، مایکروسافت و گوگل دست‌به‌دست هم داده‌اند تا فناوری پست الکترونیکی یا ایمیل را نسبت به قبل بسیار امن‌تر کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، شاید امنیت اطلاعات در دنیای امروزی ما یکی از مهم‌ترین مشکلات در رده فناوری محسوب شود ولی شرکت‌های بزرگ این صنایع نسبت به این موضوع بی‌تفاوت نیستند.

به‌تازگی اتحادی بزرگ از غول‌های فناوری شکل گرفته است که هدف از این اتحاد، ایجاد ساختار مناسب برای اعمال تغییر در امنیت ساختار ایمیل است.


این اتحاد شامل شرکت‌هایی مانند یاهو، کام کست، لینکدین، مایکروسافت و گوگل می‌شود و آنها قصد دارند تا ساختار پست‌های الکترونیکی را به نحوی تنظیم کنند که داده‌ها به‌صورت کامل در آن رمزنگاری شده و امنیت آنها به‌مراتب بالاتر برود.

در این ساختار جدید مقصد ارسال داده نیز بررسی خواهد شد و در صورتی‌ که مبدا یا مقصد دارای ابهامات امنیتی در زمینه استفاده از فناوری SMTP STS باشند، آنگاه امکان ارسال ایمیل وجود نخواهد داشت و تنها کاربران با پیامی از خطر موجود آگاه خواهند شد.

به‌ این‌ ترتیب هکرها نخواهند توانست تا با ایجاد مجوزهای دسترسی جعلی به سراغ هک کردن و شنود محتوای ایمیل بروند و امنیت و رمزنگاری پست‌های الکترونیکی با ضریبی بین ۶۹ تا ۸۳ درصد رشد روبرو خواهند شد.
 
کد مطلب: 41950
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام