کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

ظرفیت اینترنت به ۵۰۰گیگابیت رسید

عرضه اینترنت بدون مشکل در نوروز

خبرگزاری مهر , 25 اسفند 1394 ساعت 10:46

ایتنا- محمود خسروی: ظرفیت‌های شبکه را برای برقراری ارتباطات اینترنت نسبت به دو ماه گذشته افزایش محسوسی داده‌ایم.




معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش ظرفیت پهنای‌باند اینترنت به ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه با هدف برقراری ارتباطات اینترنتی بدون مشکل در ایام نوروز ۹۵ خبر داد.


به گزارش ایتنا از مهر، محمود خسروی با اشاره به ظرفیت‌سازی انجام شده برای شبکه زیرساخت ارتباطی کشور، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود ارتباطات بدون نقص برای نوروز ۹۵ داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به برقراری ارتباطات بدون مشکل در زمان انتخابات ۷ اسفند ۹۴ و تلاش‌های صورت گرفته از سوی این شرکت تاکید کرد: ظرفیت‌های شبکه را برای برقراری ارتباطات اینترنت نسبت به دو ماه گذشته افزایش محسوسی داده‌ایم.

وی با بیان اینکه در ۲۲ بهمن ماه، ظرفیت پهنای‌باند اینترنت بین‌الملل ۳۰۷ گیگابیت بر ثانیه بود، ادامه داد: برای نوروز ۹۵ حدود ۲۰۰ گیگابیت به ظرفیت پهنای‌باند اینترنت اضافه کردیم. براین اساس ظرفیت اینترنت بین‌الملل به ۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش می‌یابد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه ظرفیت پهنای‌باند داخلی کشور نیز به ۴ ترابیت بر ثانیه رسیده است، خاطرنشان کرد: مشکلی برای دسترسی به اینترنت از نظر ظرفیتهای پهنای‌باند در ایام نوروز، وجود ندارد و کاربران هرچه قدر که می‌خواهند می‌توانند از این شبکه استفاده کنند.


کد مطلب: 41904

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41904/ظرفیت-اینترنت-۵۰۰گیگابیت-رسید

ايتنا
  https://www.itna.ir