۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱

محدود شدن شبکه‌های اجتماعی ترکیه بعد از انفجارهای آنکارا

ایتنا- مقامات ترکیه پس از وقوع انفجارهای سهمگین در آنکارا پایتخت این کشور دسترسی به شبکه های اجتماعی را ناممکن کرده‌اند.
محدود شدن شبکه‌های اجتماعی ترکیه بعد از انفجارهای آنکارا


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از ایندیپندنت، برخی رسانه‌ها حق انتشار اخبار و گزارش‌های خبری در مورد این انفجارها را از دست داده‌اند و در حال حاضر شبکه دولتی TRT تنها رسانه‌ای است که حق دارد تصاویر این بمب‌گذاری را پخش کند.


پس از به اشتراک‌گذاری تصاویر تکان‌دهنده این انفجارها در شبکه‌های اجتماعی محدودیت‌های شدیدی بر اساس حکم دادگاه بر علیه آنها اعمال شد. تصویری از این حکم نیز در اینترنت منتشر شده است.

در حال حاضر کاربران اینترنت در ترکیه از فیلترشکن برای دسترسی به اخبار و اطلاعات و سایت‌های فیلترشده استفاده می‌کنند. یکی از روزنامه‌نگاران روزنامه زمان امروز در مطلبی در توییتر در این مورد نوشت: ما نمی‌دانیم این حملات کی و در کجا رخ داده، اما دقیقا می‌دانیم بعد از حملات مذکور چه رخ خواهد داد: سانسور رسانه‌ای که اثر معکوس خواهد داشت.

شب گذشته انفجار مهیب خودروی بمب‌گذاری شده در در میدان «کیزلای» مرکز آنکارا پایتخت ترکیه را لرزاند. این انفجار تا کنون ۳۳ کشته و ۷۵ زخمی بر جای گذاشته است.
کد مطلب: 41892
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام