کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ویندوز 10 موبایل آمدنی شد

خبرگزاری ايسنا , 22 اسفند 1394 ساعت 10:30

ایتنا- ارتقا ویندوز ۸ به ویندوز ۱۰ پس از به‌روزرسانی سرویس ماهیانه برای لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ XL، دو مدل که در حال حاضر نصبشان به پایان رسیده است انجام می‌شود.




اگر تا به حال منتظر نسخه موبایلی ویندوز ۱۰ بودید، دیگر نیاز نیست مدت زیادی منتظر بمانید.


به گزارش ایتنا از ایسنا، به نظر می‌رسد صاحبان مایکروسافت لومیا که هنوز با ویندوز ۸ کار می‌کنند، افراد صبوری هستند، اما وب‌سایت تک‌ریدر ابراز امیدواری کرده است که این‌بار، ارائه نسخه موبایلی ویندوز ۱۰ برای کاربران محقق شود، زیرا صاحبان لومیا با ویندوز ۸ ممکن است صبر و شکیبایی خود را از دست دهند.

پس از اینکه تاریخ اصلی اعلام‌شده برای ارائه ویندوز نسخه جدید گوشی‌های همراه محقق نشد، در حال حاضر مایکروسافت قصد دارد در ماه جاری ویندوز ۱۰ موبایل را برای گوشی‌های لومیا که هنوز با ویندوز ۸ کار می‌کنند راه‌اندازی کند.

این ارتقا پس از به‌روزرسانی سرویس ماهیانه برای لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ XL، دو مدل که در حال حاضر نصبشان به پایان رسیده است، راه‌اندازی خواهد شد.

در اصل، انتظار می‌رفت که ارتقای ویندوز ۱۰ و آپدیت تعمیرات به طور همزمان در ماه گذشته (فوریه) ارائه شوند، که از ماه ژانویه به تعویق افتاده بودند و البته پیش از آن، زمان هدف اصلی دسامبر سال گذشته بوده است.


کد مطلب: 41843

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41843/ویندوز-10-موبایل-آمدنی

ايتنا
  https://www.itna.ir