۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۹

نگاهی نزدیک به تلفن‌های هوشمند Wileyfox

ایتنا - از ویژگی‌های مهم Wileyfox ، این است که قابلیت‌های منحصر به فرد و پراکنده در گوشی‌های دیگر را در این دو محصول جدید جمع کرده است.
نگاهی نزدیک به تلفن‌های هوشمند Wileyfox
----------------- رپرتاژ آگهی -------------------


شرکت دیجی‌کالا به عنوان پربازدیدترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه تلاش کرده است تا بهترین محصولات ایرانی و خارجی را برای فروش به مشتریان خود گردآوری کند. یکی از کالاهای محبوب که چندیست در سبد محصولی دیجی‌کالا عرضه می شود؛ گوشی همراه Wileyfox است.


وایلی‌فاکس با استفاده از فناوری‌های جدید، بالا بردن کیفیت ساخت، تجربه افراد را در استفاده از گوشی‌های هوشمند بهبود بخشیده و با ۲ مدل Wileyfox Storm و Wileyfox Swift به صورت انحصاری در دیجی‌کالا عرضه می‌شود.

از قابلیت‌های مدل Storm می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی IPS اشاره کرد که برای بازی، دیدن فیلم و سایر کاربری ها کاملا مناسب است و با پشتیبانی باطری قدرتمند این محصول می توانید زمان بیشتری از گوشی استفاده کنید علاقمندان به عکاسی نیز می‌توانند با کمک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی عقب و ۸ مگاپیکسلی سلفی، تصاویری شگفت انگیز خلق کنند و با بهره مندی از حافظه ۳۲ گیگابایتی اطلاعات زیادی را ذخیره نمایند؛ همچنین قابلیت استفاده از ۲ سیم کارت از ویژگی‌های دیگر این محصول است.

محصول دیگر این شرکت، Swift نام دارد. این گوشی هوشمند دارای حافظه‌ای ۱۶ گیگابایتی است و با صفحه نمایش ۵ اینچی IPS شرایط مناسبی را برای دیدن فیلم، بازی و سایر کاریری‌ها فراهم کرده است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عقب و ۵ مگاپیکسلی سلفی شرایط قابل قبولی را برای عکاسی فراهم کرده که با استفاده از قابلیت ۲ سیم‌کارت بودن این گوشی هوشمند می‌توانید تماس‌های خود را ساماندهی کنید.

از ویژگی‌های مهم Wileyfox ، این است که قابلیت‌های منحصر به فرد و پراکنده در گوشی‌های دیگر را در این دو محصول جدید جمع کرده است تا نامی معتبر در دنیای محصولات دیجیتال داشته باشد.
در آستانه بهار، بهترین فرصت پیش روست تا Wileyfox را به عنوان هدیه ای از جنس دیجیتال مانند همیشه به صورت خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا تهیه کنید.
 
کد مطلب: 41802
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام