۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵

راه‌اندازی شبکه همراه جدید با سرعت بی‌نظیر

ایتنا- گوگل اعلام کرد استفاده از خدمات Project Fi تنها با استفاده از گوشی‌های Nexus 5X میسر است.
راه‌اندازی شبکه همراه جدید با سرعت بی‌نظیر


گوگل ۱۰ ماه بعد از راه‌اندازی آزمایشی شبکه همراه خود موسوم به Project Fi استفاده از آن را در صورت پرداخت هزینه خدمات دیتا برای عموم مردم ممکن کرده است.


به گزارش ایتنا از فارس، Project Fi خدمات بی‌سیم را با انعطاف و سرعت بیشتری به کاربران در هر نقطه از دنیا ارائه می‌دهد و صورت حساب ماهانه آن به گونه‌ای شفاف و قابل فهم برای همه کاربران ارسال می‌شود. این خدمات می‌تواند تهدیدی جدی برای آینده اپراتورهای تلفن همراه باشد.

گوگل به علاقمندان به استفاده از خدمات Project Fi وعده داده که باید به این منظور گوشی‌های Nexus 5X را با تخفیف قابل توجهی با پرداخت تنها ۱۹۹ دلار خریداری کنند. زیرا خدمات یاد شده تنها با استفاده از گوشی‌های مذکور در دسترس است.

Project Fi اتصال به شبکه‌های مخابراتی اپراتورهای تی.موبایل و وریزون را هم ممکن می‌کند و کاربران می‌توانند از هر یک از این شبکه‌ها به دیگری منتقل شوند تا از بهترین پوشش مخابراتی برای تماس و تبادل پیام و ... استفاده کنند. همچنین از این طریق می‌توان به شبکه‌های وای.فای و hotspot های عمومی هم دسترسی داشت.

بررسی‌ها نشان داده که بیش از ۵۰ درصد از کاربران فعلی Project Fi با استفاده از قابلیت Wi-Fi Assistant آن به شبکه‌های مذکور متصل می‌شوند. این کاربران همچنین به طور متوسط هر ماه ۱.۶ گیگابایت داده را مصرف کرده‌اند.
کد مطلب: 41789
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام