۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵

مدل جدید اچ‌.تی‌.سی در راه است

ایتنا- One M10 اچ.تی.سی در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین ۹۵) به بازار عرضه می‌شود.
مدل جدید اچ‌.تی‌.سی در راه است


اگر منتظر مدل One M10 گوشی‌های HTC هستید، تاریخ ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین ۹۵) را به خاطر داشته باشید.


به گزارش ایتنا از ایسنا، شکی نیست که مدل پرچمدار گوشی‌های HTC برای سال ۲۰۱۶ در راه است، مدلی که ممکن است HTC One M10 نامیده شود و یا تنها نام HTC M10 را یدک بکشد. اما انتظار می‌رود که این گوشی جدید چه زمانی برای اولین‌بار معرفی شود؟

در وب‌سایت تک‌ریدر آمده که اوان بلس -خبرچین مشهور- در توئیتر خود اعلام کرده است که در روز سه‌شنبه ۱۹ آوریل این اتفاق خواهد افتاد. او می‌گوید این تاریخ یک گام به سوی راه‌اندازی این محصول است، بنابراین شما هنوز بیش از شش هفته دیگر زمان دارید که منتظر بمانید.

البته این تاریخ هنوز رسمی نشده است. مدیران اجرایی HTC ممکن است برنامه‌های خود را تغییر دهند و زمان‌ راه‌اندازی محصول جدیدشان را عوض کنند، اما در هر صورت نیمه دوم آوریل، بهترین زمان به نظر می‌رسد.

با توجه به اخباری که درباره مدل جدید گوشی‌های اچ‌.تی‌.سی به بیرون درز کرده است، پیش‌بینی می‌شود این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۱۵ اینچی quad HD و جدیدترین پردازنده Snapdragon ۸۲۰ بوده و همچنین امکان دارد قابلیت مقاومت در برابر آب داشته باشد.

شرکت اچ‌.تی‌.سی در این مدت کم‌حرف بوده است، اما در هفته‌های اخیر، تیزری را منتشر کرد که در آن از ویژگی‌های مدل جدید گوشی‌های خود گفته شد. پیش از این ۱۱ آوریل به عنوان تاریخ راه‌اندازی این گوشی شنیده شده بود و همچنین انتظار می‌رود که این مدل جدید پس از راه‌اندازی، در طول ماه مه به فروش گذاشته شود.
کد مطلب: 41743
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام