کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تصاویر گوشی جدید اچ.تی.سی لو رفت

خبرگزاری فارس , 16 اسفند 1394 ساعت 12:38

ایتنا- تصاویر گوشی جدید ساخت شرکت اچ.تی.سی موسوم به HTC One M10 در اینترنت منتشر شده و ادعا شده که این گوشی همراه دارای دوربین فوق‌العاده‌ای است.




در حالی که شرکت‌های ال.جی، سامسونگ و ... گوشی‌های پرچمدار خود را در فوریه سال 2016 در کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا عرضه کردند، شرکت تایوانی اچ.تی.سی در این زمینه حرکت تازه‌ای انجام نداد و از عرضه یک پرچمدار تازه خودداری کرد.


به گزارش ایتنا از فارس، حال مشخص شده که این شرکت بیکار ننشسته و در حال طراحی HTC One M10 بوده است. طراحی این گوشی مشابه با گوشی‌های قبلی شرکت اچ.تی.سی است. دکمه Home در این گوشی از قابلیت اسکن کردن اثر انگشت برخوردار است و دوربین آن با فناوری UltraPixel و فلاش ال.ای.دی دوگانه طراحی شده است.

از جمله دیگر ویژگی‌های این گوشی نوظهور می‌توان به نمایشگر 5.1 اینچی با دقت فوق‌العاده 2560 در 1440 اشاره کرد. این نمایشگر از نوع quad-HD AMOLED بوده و مجهز به سیستم‌عامل Android 6.0.1 Marshmallow می‌باشد. همچنین نسخه‌ای به روز شده از HTC Sense 8.0 در آن به کار گرفته شده است.

پرچمدار جدید اچ.تی.سی مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 820، 4 گیگابایت رم و 16، 32 یا 64 گیگابایت حافظه است و امکان نصب کارت حافظه بر روی آن وجود دارد. دوربین‌های پشت و جلوی این گوشی از دقت 12 و 5 مگاپیکسل برخوردارند و لذا برای گپ ویدئویی و تهیه تصاویر سلفی بسیار مناسب هستند.

باتری 3000 میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع از جمله دیگر ویژگی‌های گوشی یاد شده است. انتظار می‌رود گوشی یاد شده اوایل بهار در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.


کد مطلب: 41729

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41729/تصاویر-گوشی-جدید-اچ-تی-سی-لو-رفت

ايتنا
  https://www.itna.ir