۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۳

سالی دشوار در انتظار ویندوزفون

ایتنا- متخصصان مرکز IDC پیش‌بینی کرده‌اند که شرکت مایکروسافت در بازار تلفن‌های همراه هوشمند با روزگار سختی روبرو خواهد بود و سال 2016 میلادی با کاهش چشمگیری در بازار این شرکت همراه خواهد بود.
سالی دشوار در انتظار ویندوزفون


متخصصان مرکز IDC پیش‌بینی کرده‌اند که شرکت مایکروسافت در بازار تلفن‌های همراه هوشمند با روزگار سختی روبرو خواهد بود و سال ۲۰۱۶ میلادی با کاهش چشمگیری در بازار این شرکت همراه خواهد بود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، اوضاع سیستم عامل ویندوزفون به‌شدت خراب به نظر می‌رسد و حتی امیدهایی که به سال ۲۰۱۶ و بهبود این شرایط بسته شده بود نیز تا واقعیت فاصله بسیار زیادی دارند.

بر اساس پیش‌بینی‌های مرکز تحقیقاتی IDC، به نظر می‌رسد که اوضاع در سال جاری میلادی نه‌تنها بهتر نخواهد شد، بلکه ویندوزفون در این سال با بحرانی بزرگ‌تر روبرو خواهد بود.


بر اساس پیش‌بینی این سازمان به‌احتمال فراوان شاهد کاهش ۱۸.۵ درصدی فروش این سیستم عامل همراه خواهیم بود که این امر می‌تواند برای این شرکت بسیار گران تمام شود.

بر اساس این پیش‌بینی، مالکیت ویندوزفون در بازار مصرف تلفن‌های همراه هوشمند در پایان سال ۲۰۱۶ به ۱.۶ درصد خواهد رسید و در پایان سال ۲۰۲ میلادی، این رقم به زیر ۹ دهم درصد خواهد رسید.

این سازمان تحلیلی، مشکل اصلی را از سوی مایکروسافت می‌داند زیرا هنوز بخش زیادی از بازار ویندوزفون به تلفن‌های همراه ساخته شده توسط نوکیا بازمی گردد.

بر اساس این پیش‌بینی، اندروید در سال جاری به رشد خود ادامه خواهد داد و به مالکیتی ۸۲.۶ درصدی بر بازار تلفن‌های همراه دست پیدا خواهد کرد تا قدرت این سیستم عامل در بازار بیش‌ازپیش شود.
 
کد مطلب: 41713
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام