کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ارزان‌ترین تلفن همراه جهان قلابی از کار درآمد

16 اسفند 1394 ساعت 13:01

ایتنا- به‌تازگی شرکتی به نام Adcom، شرکت سازنده تلفن همراه Freedom 251 را به دادگاه فراخوانده است تا این شرکت که مدعی ساخت عرضه ارزان‌ترین همراه هوشمند جهان شده بود، با تبعات شوخی احمقانه خود روبرو شود.




به‌تازگی شرکتی به نام Adcom، شرکت سازنده تلفن همراه Freedom 251 را به دادگاه فراخوانده است تا این شرکت که مدعی ساخت عرضه ارزان‌ترین همراه هوشمند جهان شده بود، با تبعات شوخی احمقانه خود روبرو شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، چندی پیش بود که خبر باورنکردنی ساخت یک تلفن همراه هوشمند با قیمت پایین‌تر از ۴ دلار در شبکه اینترنت مانند یک بمب خبری سروصدا به پا کرد.

این تلفن همراه هوشمند که freedom 251 نام داشت، حتی با تعریف و تمجید نخست‌وزیر هندوستان نیز روبرو شد و نسخه‌هایی از آن به مراکز خبری ارسال شد تا تبلیغاتی رایگان و نیرومند برای این سیستم انجام شود.

 

بااین‌وجود پس از مدتی مشخص شد که خبری از نتایج برای کسانی که ثبت‌نام را انجام داده‌اند در راه نخواهد بود و به‌تدریج زمزمه‌هایی درباره دروغ بودن این تلفن همراه به گوش رسید که توسط شرکت مدعی ساخت این محصول که Ringing Bells نام داشت، نه تکذیب و نه تائید شد.

حال با ورود شرکتی به نام Adcom، ماجرا به‌شدت پیچیده‌تر شده است. این شرکت مدعی شده است که این محصول در حقیقت نسخه‌ای از محصولی است که توسط آنها ساخته شده است و Ringing Bells رسما از محصول این شرکت سو استفاده کرده و این ماجرا را به راه انداخته است.

حال شکایتی علیه Ringing Bells نوشته شده است و این شرکت به‌زودی باید در دادگاه پاسخگوی کلاه‌برداری بزرگ خود باشد و Adcom با جدیت به دنبال پیگیری این شکایت خواهد بود.

ازجمله نکات جالب این است که این محصول در حقیقت ۳ هزار و ۶۰۰ روپیه هندوستان قیمت داشته است که از ۲۵۱ روپیه ادعا شده به‌مراتب بالاتر است.
 


کد مطلب: 41709

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41709/ارزان-ترین-تلفن-همراه-جهان-قلابی-کار-درآمد

ايتنا
  https://www.itna.ir