۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲

پیش نمایش جدید ویندوز 10 با افزوده شدن سه زبان به کورتانا

ایتنا- مایکروسافت امروز پیش نمایش جدیدی از ویندوز 10 را برای رایانه‌های شخصی عرضه کرده که حاوی به روزرسانی کورتانا برای پشتیبانی از سه زبان جدید است.
پیش نمایش جدید ویندوز 10 با افزوده شدن سه زبان به کورتانا


به گزارش ایتنا از  فارس، مایکروسافت از زمان عرضه ویندوز ۱۰ در جولای سال ۲۰۱۵ تا به حال چند بار این سیستم عامل را به‌روزرسانی کرده و امکانات متنوعی را به آن افزوده است.


دستیار صوتی کورتانا در ویندوز ۱۰ علاوه بر ۱۱ زبان قبلی از این به بعد از زبان اسپانیایی (لهجه مکزیکی)، پرتغالی (لهجه برزیلی) و فرانسوی(لهجه کانادایی) هم پشتیبانی می کند. کاربران زبان های جدید می‌توانند اطلاعات مورد نظر را برای استفاده‌های بعدی در کورتانا ذخیره کنند و برخی جزییات را در ارتباط با مکان، زمان و افراد به آن اضافه کنند.

علاوه بر این پس زمینه های جدیدی به ویندوز ۱۰ افزوده شده که برای صفحه قفل‌شده و صفحه لاگین قابل استفاده است. رابط کاربری این ویندوز برای زبان ژاپنی هم ارتقا داده شده تا کاربران بتوانند راحت‌تر به این زبان تایپ کنند و پیش‌بینی کلمات و اصطلاحات در آن راحت‌تر صورت بگیرد.

همچنین برخی حفره‌ها و آسیب‌پذیری‌ها در ارتباط با مرورگر Edge، کورتانا و بارگذاری برخی به روزرسانی‌ها در ویندوز ۱۰ برطرف شده است.
کد مطلب: 41685
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام