۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۳

افتتاح حساب توییتری اپل برای حل مشکلات فنی کاربران

ایتنا- اپل از افتتاح یک حساب کاربری در توییتر خبر داده که کاربران با مراجعه به آن می‌توانند سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ‌های اپل به مشکلات فنیشان را دریافت کنند.
افتتاح حساب توییتری اپل برای حل مشکلات فنی کاربران


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از انگجت، این حساب با عنوان AppleSupport از امروز پاسخگوی سوالات کاربران در زمینه‌های مختلف است تا افرادی که در زمان استفاده از محصولات شرکت اپل با مشکل یا مشکلاتی مواجه می‌شوند بتوانند بدین شیوه به سرعت پاسخ‌هایی دریافت کنند.


اطلاعات مربوط به این حساب کاربری از طریق حساب آی‌کلود کاربران نیز به نمایش گذاشته می شود تا آنان در جریان اطلاعات رد و بدل شده میان اپل و کاربران محصولاتش قرار بگیرند.

راه‌اندازی این خدمات به خصوص برای کاربرانی که به هر علت امکان مراجعه به فروشگاه‌های اپل را ندارند و با طرح پرسش از دوستان و آشنایان هم نتیجه‌ای نگرفته‌اند، مطلوب است.
کد مطلب: 41673
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام