کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آزمونهای تافل و حسابداری الکترونیک می‌شود

اولین تلویزیون تعاملی آموزش محور کشور رونمایی شد

12 اسفند 1394 ساعت 12:52

ایتنا- با افتتاح اولین سامانه تلویزیون تعاملی (IPTV) کشور در زمینه آموزش، پای برندهای معتبر بین المللی نظیر ETS، ACCA، اپل، مایکروسافت و اوراکل به کشور باز شد.




به گزارش ایتنا از تسنیم، سامانه تلویزیون تعاملی "فام" امروز توسط کنسرسیوم آسمان به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان این خدمات در بخش مربوط به دپارتمان‌های آموزشی با حضور برندهای آموزشی نظیر ETS (برگزار کننده دوره‌های تافل در جهان)، ACCA (انجمن حسابداران جهان)، کونیگ (برگزار کننده دوره‌های آموزشی کشور هند)، اپل، مایکروسافت و اوراکل رونمایی شد.

احمدی –مدیر تأمین محتوای این پروژه- با بیان اینکه آسمان بزرگ‌ترین OTT حال حاضر کشور است، اظهار کرد: در نظر داریم با پروانه IPTV به بزرگترین هاب الکترونیک منطقه در زمینه آموزش تبدیل شود.

کرمی –مدیر سامانه الکترونیکی فام- با بیان اینکه می‌خواهیم توسط این سامانه رونمایی شده به برگزاری برخی دوره‌های بین‌المللی بپردازیم، اظهار کرد: این موضوع به صورت رسمی و تحت نظر نمایندگان آموزشی بین‌المللی صورت می‌گیرد.

وی گفت: اولین دوره‌ها را با ACCA که همان آموزش مدیریت مالی و حسابداری است، شروع می‌کنیم و طبق پلت فرمی که در نظر گرفته شده فراخوان آموزشی را شروع خواهیم کرد.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 41653

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41653/اولین-تلویزیون-تعاملی-آموزش-محور-کشور-رونمایی

ايتنا
  https://www.itna.ir