کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پرداخت خسارت اپراتورهای ارتباطی به مشترکین اجرایی می‌شود

12 اسفند 1394 ساعت 10:18

ایتنا- رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به حفظ حقوق مشترکین ارتباطی گفت: اپراتورها وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکین فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات(SLA) پرداخت کنند.




به گزارش ایتنا از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اصغر عمیدیان رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه نظارت اپراتورها از اولویت‌های این سازمان است اظهار کرد: روش‌های ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورها در کنار شیوه‌های مرسوم نظارتی از جمله نظارت از راه دور و نزدیک بر وضعیت عملکرد و کیفیت سرویس‌های ارائه شده از سوی اپراتورها با کنترل مستمر و دقیق همواره در دستور کار وزارت است.


عمیدیان همچنین گفت: با توجه به نظارت‌های انجام‌شده، پس از برگزاری نشست‌های متعدد تخصصی و اعمال مقررات در خصوص شرکت‌های مختلف، در حال حاضر تمامی اپراتورهای ارائه‌دهنده سرویس‌های فناوری اطلاعات اعم از شرکت مخابرات ایران، شرکت‌های انتقال داده‌های ندا و WiMAX در شبکه خود اقدام به مبادله موافقتنامه سطح سرویس(SLA) مطابق مصوبه ۱۷۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با کاربران خود کرده اند، تا طبق فرایندهای مرتبط اقدام به پرداخت خسارت به مشتریان کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه تأکید کرد: البته این زنجیره، با اجرایی شدن مصوبه ۲۲۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات توسط شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان تنها نهاد مادر مخابراتی کشور تکمیل شد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه افزود: زیرساخت نیز وظیفه دارد، حداکثر ۶ ماه بعد از ابلاغ مصوبه (اردیبهشت سال ۹۵) نسبت به پیاده‌سازی و تکمیل سامانه‌های ثبت رسید خرابی اندازه‌گیری کیفیت و مدیریت و پایش موافقتنامه سطح خدمات و ارائه دسترسی به خدمت گیرندگان اقدام کند.

عمیدیان با مهم خواندن حفظ حقوق مشترکین ارتباطی خاطرنشان کرد: اپراتورها وظیفه دارند خسارت وارده به مشترکین فعلی را مطابق موافقتنامه سطح خدمات(SLA) پرداخت کنند.

وی در پایان با بیان اینکه مشترکین از طریق پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اپراتور خود و ارتباط با بخش پشتیبانی مشترکین می‌توانند از روش‌های درخواست خسارت توسط اپراتور خود اطلاع پیدا کنند گفت: مشترکین می‌توانند از این طریق اقدام به ثبت درخواست خسارت از اپراتور کنند تا پس از طی مراحل قانونی امکان استفاده از خسارت پیش‌بینی شده در موافقتنامه سطح سرویس را داشته باشند.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 41646

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/41646/پرداخت-خسارت-اپراتورهای-ارتباطی-مشترکین-اجرایی-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir